beantwoord

Geen netwerk

  • 17 January 2021
  • 8 reacties
  • 981 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Ik heb al sinds gisteren 'geen service’. Mobiele netwerk is niet te vinden. Ik kan dus niet bellen en men kan mij niet bellen. 

Ik zou dus van de week overgezet worden naar het betere 4G-netwerk en een update krijgen .Dit is in het verleden al meerdere keren uitgesteld.

Nadat jullie mij zouden hebben overgezet,  zou ik in de loop van de dag een mail met een link naar de nieuwe MijnTele2 app krijgen. Maar dit heb ik niet ontvangen. Ik kan nu niet meer inloggen in de oude app.

Ook heb ik geen post ontvangen van jullie.

Ik weet niet wat er mis is.

Zouden jullie mij aub kunnen helpen, want niet bereikbaar zijn is heel erg vervelend.

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 20 January 2021, 08:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hier kun je een nieuwe simkaart aanvragen.

Hier kun je een nieuwe simkaart aanvragen.

Bedankt voor het reageren.

Stel het erg op prijs.

Voordat ik een nieuwe sim aanvraag wacht ik liever tot er een medewerker reageert, zodat die kan uitzoeken of ik daadwerkelijk ben overgezet of dat er wat anders aan de hand is. Heb namelijk geen mail met de nieuwe link naar de app gehad. 

Heb intussen de Apn instellingen al bekeken en die waren in orde.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Anu01,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik heb jouw gegevens gecontroleerd en jij bent overgezet naar het nieuwe netwerk vorige week! Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

Hallo @Anu01,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik heb jouw gegevens gecontroleerd en jij bent overgezet naar het nieuwe netwerk vorige week! Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

 

Hallo Cas,

Bedankt voor het reageren.

Ik heb nog geen sim kaart besteld.

Ga uitzoeken hoe ik dat moet doen en laat het je dan weten.

Hoop dat het werkt.

Helaas blijf ik tot die tijd dus onbereikbaar.

Ben echt teleurgesteld in de wijze hoe de overzetting is gegaan. 

Nog een vraag gaat de app dan nu wel werken of krijg ik nog een link van de nieuwe?

Hallo Cas,

Heb de vervangende sim inmiddels binnen

Ik heb je een privé berichtje gestuurd met m'n gegevens

 

Reputatie 7
Badge +12

De nieuwe app kun je gewoon in de playstore of appstore vinden.

De nieuwe app kun je gewoon in de playstore of appstore vinden.

Ja, heb het inmiddels geïnstalleerd

Bedankt

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Cas,

Heb de vervangende sim inmiddels binnen

Ik heb je een privé berichtje gestuurd met m'n gegevens

 

Deze simkaart heb ik gisteravond geactiveerd.