Geen netwerk

• 13 januari 2017
  • 4 reacties
  • 407 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo, ben niet meer verbonden met een netwerk en kan nu niet bellen of internetten.
Er staan geen facturen open, ik heb ook al geprobeerd opnieuw mijn sim te selecteren via Tele2 Menu app..
Help!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi!

Aangezien je geen gegevens hebt achtergelaten in je profiel kan ik dit helaas niet voor je nakijken. Om deze reden raden we ook aan deze gegevens (lees: klantnummer, geboortedatum, e.d.) in te vullen in je profiel. Ervaar je nog hetzelfde? Doe dit dan even. Ik zoek het dan graag voor je uit!

Groetjes Maurice
Hoi!

Aangezien je geen gegevens hebt achtergelaten in je profiel kan ik dit helaas niet voor je nakijken. Om deze reden raden we ook aan deze gegevens (lees: klantnummer, geboortedatum, e.d.) in te vullen in je profiel. Ervaar je nog hetzelfde? Doe dit dan even. Ik zoek het dan graag voor je uit!

Groetjes Maurice

Hoi Maurice,
Ik heb mn gegevens toegevoegd!
Groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Ik ben sinds vandaag pas weer actief op het forum, heb je berichtje ontvangen! Je hebt alleen je geboortedatum niet toegevoegd. Zodoende kan ik geen juiste verificatie doen....

Wellicht dat ik je wel kan helpen op basis van logica. Als er geen facturen openstaan, laten we er dus vanuit gaan dat alles administratief klopt, wat ervaar je dan precies? Heb je bijvoorbeeld al uitgesloten dat het aan je telefoon ligt door de simkaart in een ander toestel te proberen? Misschien eerst een stapje terug...Welke telefoon heb je?

ps. Je hebt vliegtuigstand toch niet aan he?
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom