beantwoord

geen mobiele internet

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hallo,
in mijn abonnement zit ook databundel. Echter, sinds enige tijd is er geen internetverbinding via mobile internet. WiFi werk prima. Alle instellingen zijn goed en tot voor kort werkte alles. Dus het is niet aan de instellingen.
Graag oplossing.

icon Beste antwoord door Dig4tal 1 december 2018, 01:36

SMS 'internet' naar 401 en accepteer het configuratie bericht. Dit soort problemen zijn bijna altijd instellingen of iets met software.
Tenzij je telefoon kapot is natuurlijk

Bekijk origineel bericht

6 Reacties

Reputatie 1
SMS 'internet' naar 401 en accepteer het configuratie bericht. Dit soort problemen zijn bijna altijd instellingen of iets met software.
Dig4tal schreef:

Bedankt voor je suggestie.
Het werkt op een dag en de volgende dag werkte het niet meer. Geen enkele wijzigingen aan instelingen en/of software van mijn kant. Heb ook op de site naar instellingen gekeken en mijne komen overeen met deze.
Hetzelfde gebeurde een hele tijd geleden toen tele2 opeens wijze van verbinding veranderde zonder enige melding daarover. Na het invoeren van nieuwe instellingen werkt alles weer.
Vermoed dat het nu dezelfde geval is. Tlele2 heeft weer iets gewijzigd, maar heeft "vergeten" dat te melden.
Reputatie 4
Badge
Hi mikki,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Hi Hinke,

Het was zeer toevallig, dat na mijn opdringen via mijnTele2 voor mail-contact over deze probleem, was het opeens opgelost. Ik kreeg opeens weer mobielinternet na wekenlang zonder verbinding te zitten.
Reputatie 4
Badge
Super dat het ineens weer werkt!
Alleen jammer dat we nu niet weten wat de oorzaak was dat het niet werkte.

Groetjes,

Hinke
Ja, vind ik ook. Denk, dat het makkelijk te achterhalen moet zijn via chatgesprek, die ik via mijnTele2 voerde.
ben benieuwd wat de probleem was.

Reageer