beantwoord

Geen mobiel internet in Italië

Ik had vlak voor mijn vakantie een buitenland bundel besteld maar toen ik aankwam kon ik hem niet gebruiken. Ik heb al andere forums gelezen en getest maar het werkte allemaal niet. Ik heb ook gezocht op internet en andere mensen hadden ook problemen met de oneplus x. Ligt het dan aan mijn mobiel of is er iets anders dat ik kan doen?

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 5 augustus 2016, 20:45

Ik zie dat er een issue is met H3G in Italië dus ik denk dat je hierdoor geraakt bent. Helaas kan ik daar op het moment niets aan doen. Hopelijk is wordt het opgelost zolang je daar nog zit. Hetzelfde geldt overigens voor TIM en Wind (mocht je deze al geprobeerd hebben).

Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jesse.b_,

Het kan aan je toestel liggen maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben. Heb je wel verbinding met een netwerk en zo ja, welke?
Ik heb wel verbinding ik kan namelijk sms'jes sturen, ik zit nu op Hutchison 3G en. Ik heb ook al op andere netwerken geprobeerd maar dat werkte ook niet.
Reputatie 5
Badge +4
Ik zie dat er een issue is met H3G in Italië dus ik denk dat je hierdoor geraakt bent. Helaas kan ik daar op het moment niets aan doen. Hopelijk is wordt het opgelost zolang je daar nog zit. Hetzelfde geldt overigens voor TIM en Wind (mocht je deze al geprobeerd hebben).

Sorry voor het ongemak!
Ik heb er nu niet zo veel meer aan, is er een mogelijkheid dat ik het terug kan krijgen?
Lekker ik zit hier met een dochter met hetzelfde probleem. Voor 6 euro 500Mb betaald omdat de wifi op de camping niet werkt...hebben we dit ge-eikel....
Reputatie 5
Badge +4
Ja je kunt je bundel hier terugvragen. Leg dan even uit dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken wegens de netwerkstoring, mits je hebt betaald voor de bundel, ga ik er vanuit dat deze wel vergoed wordt.
Ik zou graag mijn bundel vergoed willen hebben want ik heb helemaal geen enkele kb kunnen gebruiken.
Reputatie 5
Badge +4
Ja zoals ik al zei kan je dan de link volgen. Heb je dat gedaan?
Sorry, maar welke link?
Reputatie 5
Badge +4
Maurice van Tele2 schreef:

Ja je kunt je bundel hier terugvragen. Leg dan even uit dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken wegens de netwerkstoring, mits je hebt betaald voor de bundel, ga ik er vanuit dat deze wel vergoed wordt.

Klik op het blauwgedrukte "hier" 😃