beantwoord

Geen mobiel internet buitenland

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Mijn bundel stopte met werken, ik was al 2 dagen in switzerland met mijn bundel (die ik gewoon in nederland ook had gebruikt). Nu kreeg ik zoals normaal mijn nieuwe bundel (elke maand 1gb aan internet) doet hij het niet! Heb gegevens roaming al aan en uit gezet en ook naar andere netwerken gezocht. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen 🙂.
Btw als een moderator hiernaar kijkt er stond dat mijn mobiele nummer niet goed was en het maximaal 10 cijfers lang mocht zijn daarna raakte ik gefrustreerd terwijl ik mijn nummer gewoon copy paste dus toen voerde ik 12 zessen in en dat was wel goed LOL (om een account hierop te maken).?

icon Beste antwoord door Salvyar 8 augustus 2017, 14:40

Jurrien van Tele2 schreef:

Hoi Salvyar,

Op welk netwerk heb je geregistreerd? Is dat Swisscom?
Daarnaast zijn de volgende stappen ook belangrijk: Roaming aan, in het geval van een iPhone EU Internet uit en een APN die gelijk is aan internet.tele2.nl

En zou je de simtoolkit op automatisch willen zetten? Die kun je via de volgende stappen vinden:

Android:

> Kies APP Tele2 Menu (Samsung) / SIM Toolkit (HTC) de App ziet er uit als een SIMkaartje met klein grijs tandwiel ervoor.
> Kies SIM Menu
> Selecteer SIM
> “Automatische SIM selectie” aanklikken

iPhone:

> Ga naar Instellingen
> Telefoon
> Sim Apps
> Tele2 SIM menu
> Selecteer SIM

Hierna is het belangrijk om je telefoon opnieuw te starten. Ik ben benieuwd!

Groeten Jurrien

Hij doet het weer! Bedankt jurien fijn dat het toch nog goed is gekomen i love you! 🙂

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kun je wel bellen?
eric schreef:

Kun je wel bellen?

Nee
Reputatie 7
Badge +4
Dan heeft het niet zoveel met je databundel te maken maar meer dat je geen verbinding krijgt met een netwerk.
Doe eens handmatig netwerken zoeken en selecteer dan eens een netwerk?
eric schreef:

Dan heeft het niet zoveel met je databundel te maken maar meer dat je geen verbinding krijgt met een netwerk.
Doe eens handmatig netwerken zoeken en selecteer dan eens een netwerk?

Zojuist gedaan en gewacht. Zoals altijd staat er gewoon dat ik erop geregistreerd op ben maar voorderest niks.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je toevallig een abonnement met nieuw nummer afgesloten en nog geen twee facturen betaald? Dan is roaming nog niet vrijgegeven.
eric schreef:

Heb je toevallig een abonnement met nieuw nummer afgesloten en nog geen twee facturen betaald? Dan is roaming nog niet vrijgegeven.

Nee
Reputatie 2
Badge
Hoi Salvyar,

Daarnaast zijn de volgende stappen ook belangrijk: Roaming aan, in het geval van een iPhone EU Internet uit en een APN die gelijk is aan internet.tele2.nl

En zou je de simtoolkit op automatisch willen zetten? Die kun je via de volgende stappen vinden:

Android:

> Kies APP Tele2 Menu (Samsung) / SIM Toolkit (HTC) de App ziet er uit als een SIMkaartje met klein grijs tandwiel ervoor.
> Kies SIM Menu
> Selecteer SIM

iPhone:

> Ga naar Instellingen
> Telefoon
> Sim Apps
> Tele2 SIM menu
> Selecteer SIM

Groeten Jurrien
Jurrien van Tele2 schreef:

Hoi Salvyar,

Android:

> Kies SIM Menu
> Selecteer SIM

iPhone:

> Ga naar Instellingen
> Telefoon
> Sim Apps
> Tele2 SIM menu
> Selecteer SIM

Groeten Jurrien

Hij doet het weer! Bedankt jurien fijn dat het toch nog goed is gekomen i love you! 🙂
Reputatie 2
Badge
Hee Salvyar !

Wat super dat alles weer werkt en wat een leuke reactie 😳

Geniet van al het moois dat Zwisterland te bieden heeft !

Groetjes Jurrien