Geen mail van OPD (Galaxy S7 Edge)

• 10 maart 2016
  • 40 reacties
  • 5441 x bekeken

Hoi, ik heb dus de S7 Edge Gold op 24 feb rond 13:00 besteld, maar ik heb nog steeds niks gehoord van OPD. Van de forum heb ik begrepen dat het op volgorde gaat van wie het eerst heeft besteld.

Ik wil graag weten of OPD mijn pakketje al in handen heeft. Mijn huidige telefoon heeft namelijk twee dagen geleden de geest gegeven.

Groetjes,
Jonathan

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Ik zit met de zelfde vraag.

edit: Ik las net in een ander topic dat je de avond vóór de dag waarop het toestel geleverd wordt, een e-mail krijgt van OPD.
In deze e-mail staat een link naar de pagina waarin je het tijdvak van de bezorging kan kiezen.

Deze afleverblokken zijn:
Maandag t/m Vrijdag:
- 12.00 – 15.00u
- 15.00 – 18.00u
- 18.00 – 21.00u

Op zaterdag is er de keuze uit 2 afleverblokken:
- 09.00 - 13.15u
- 13.15 - 17.30u

Hier het antwoord: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/bezorgtijd-opd-28761/index1.html#post184258
Reputatie 1
Ik heb deze vraag ook. Tele2 is erg onduidelijk in de communicatie erover... Volgens mensen op het forum van Tweakers.net zijn de eerste OPD mails vannacht al verzonden en zitten de vrijdag en zaterdag al vol voor leveringen...
Op de t-mobile site staat dat de edge7 gold pas leverbaar is vanaf 25 maart.
ik hoop dat tele2 meer geluk heeft..want ik begin al aardig ongeduldig te worden en heb mijn pre-order vanaf 28 febr staan en ook nog geen OPD mail gehad en bij de klantenservice kunnen ze mij ook niks nieuws melden behalve geduld geduld....zucht🆒
Plus al zou het dan de 25e zijn....kan je die bril ook wel shaken...want die moet je voor de 24e bij samsung indienen...O MY
Reputatie 1
Badge
De winkels hebben al behoorlijk wat op voorraad liggen, alleen ht mag pas verkocht worden vanaf morgen. Ik zit ook te wachten op de edge (opd), ht is niet anders.... Je hebt bewijs in je mailbox dt je voor de 24ste maart hebt ge-preorderd, dus denk dt ze niet moeilijk over gaan doen.
Mijn man heeft ook de s7 edge gold via thyphone besteld en het dus al bericht gekregen dat hij hem morgen krijgt. En ik dek bestel maar bij de provider dat is beter en heb dus nog geen mail gekregen. Dit vind ik erg triest. Hoop dat ik hem morgen krijg. Anders ga ik overstappen. Waarom doe je een pre-order.zodat je weet dat je hem krijgt. Anders kan je ook gewoon wachten op de winkel en hem daar halen. 😠
krijg net deze reactie :Tele2 Nederland Hallo Karin,
Er is bij ons nog niets bekend dat het toestel later wordt geleverd. Vanaf morgen krijgen we het toestel op voorraad en krijg je bericht wat betreft de levering. Nog één nachtje slapen en dan weten we meer.
Mocht er wel vertraging zijn dan zal Samsung daar ongetwijfeld rekening mee houden wat betreft de Gear VR. Houd je e-mail in de gaten en dan hopelijk morgen goed nieuws. Ik ga ook duimen hoor !!
Fijne avond alvast, groetjes Petra

we gaan heeeeeeeel hard duimen!!!!
Ik vind het gewoon niet netjes. Dat je via eigen provider hem niet zou krijgen. En via een site zoals typhone dus wel. Als ik het geweten had. Had Ik hem ook daar besteld. Maar ging er vanuit dat eigen provider beter zou zijn. Helaas verkeerde keuze.
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Er is een nieuwe afleverafspraak gemaakt.

De order wordt afgeleverd op 12-03-2016 tussen 09:00 en 13:15.
Haha hier ook. Jammer niet morgen. Maar Ja dat moeten we het dan maar mee doen.
Jazeker! Ik krijg het dus a.s. zondag binnen tussen 09:00 en 13:15 :D

Geniet ervan mensen!
Ik de 27e
Misschien is dit "fijn", voor als je je zorgen maakt over de e-mail die maar niet komt:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/tip-status-opd-levering-inzien-52802
Ik de 27e

Wacht wat? De 27ste pas? Waarom na 2 weken? Kon dit niet eerder?
Ik de 27e

Wacht wat? De 27ste pas? Waarom na 2 weken? Kon dit niet eerder?

Ik denk -op basis van voorgaande reacties- dat hij/zij de telefoon op 27-02-2016 heeft pre-ordered
Slaat echt nergens op als we twee weken moeten gaan wachten, dan worden onze drie pre orders ook allemaal geanulleerd.
onder tussen heb ik de mail van OPD ontvangen...mijn pre-order was 28-2
en komt mijn edge gold zaterdag binnen
Ik zit er ook aan te denken mijn preorder te annuleren
Ja ik bedoelde inderdaad pre order 27-2 en geen mail gehad dat ik hem zaterdag krijg.
Dit weekend niet binnen dan cancel ik mijn preorder, en volgend jaar een andere provider. 🆒
Wel mail gehad zaterdag krijg ik hem
Onbegrijpelijk!
Ik heb mijn abonnement gister verlengd met de pre order s7 edge , ik zou een email krijgen van OPD maar ik heb nog niks ontvangen.
Bij mij hetzelfde..s7 edge white op 24 feb verlengd,geen mail van opd...alleen 2 dagen geleden een sms dat mn nieuwe simkaart binnen 5 werkdagen in huis is..graag ook nieuws over de levering van het toestel.....echt rommelig en slordig boeltje daarzo.terwijl er staat dat mn contract per 11 maart verlengd wordt,heb de producten niet eens binnen... :?
Reputatie 2
Badge
Stond er niet duidelijk vanaf 11 maart?