Geen mail van OPD (Galaxy S7 Edge)

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 Reacties

Ik heb ook de Galaxy S7 white (geen edge) besteld, incl verlenging abo. Ik heb mijn bestelling op 25 februari geplaatst, maar ik heb nog niet gehoord wanneer ik mijn toestel en simkaart krijg. De site van de OPD geeft een error als ik de status van mijn bestelling probeer te checken... Mijn nieuwe abo zou ook vandaag ingaan, maar ik heb weinig aan 4G internet zonder toestel...
Ik hoor graag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten.
je contractnummer is je ordernummer bij OPD
www.afspraakstatus.nu
bij mij was dat iets met T2-000...etc
Omg heb net een mail gehad van tele2 en ze zeggen dat t toestel niet op voorraad is, dat ze hebben bijbesteld en t waarschijnlijk (!) binnen 1 week naar me opsturen... nou zeg..
Shell1983 schreef:

Omg heb net een mail gehad van tele2 en ze zeggen dat t toestel niet op voorraad is, dat ze hebben bijbesteld en t waarschijnlijk (!) binnen 1 week naar me opsturen... nou zeg..

Nou lekker dan.
ja die email heb ik net ook gehad... 😞
De mijne staat op de site van de OPD nog op

Huidige status
Order onvangen, wacht op voorraad.09-03-2016 10:11:25

.... Ben benieuwd. Heb mijn originele order op 24feb al geplaatst maar die is grandioos misgegaan door een storing in het bestelsysteem dus hiervoor een nieuw abbo afgesloten....
fella schreef:

Shell1983 schreef:

Nou lekker dan.

hbrust schreef:

ja die email heb ik net ook gehad... :(

Welke kleur hadden jullie besteld? :S
ik krijg error als ik wil inlogen op de site van OPD 😞
De edge goud. :8
Edge zwart. Nog geen e-mail gekregen & na het inloggen op de site van OPD kan ik geen afspraakdatum kiezen
Kan ik ook niet.
ik had de gewone witte besteld. en ook een error als ik op de OPD site wil inloggen.
Inloggen kan ik wel, en dan staat er wachten op.:@
ik heb de zwarte edge besteld. hier ook nog geen mail...............
ik begin ongeduldig te worden
Huidige status
Order onvangen, wacht op voorraad.07-03-2016 17:56:44