beantwoord

Geen mail ontvangen bezorgmoment

• 26 december 2020
  • 6 reacties
  • 102 x bekeken

Hoi,

Ik heb gister 25 december mijn abonnement verlengt met een IPhone 12 pro max. Mijn zus heeft het tegelijkertijd met mij verlengd, zij kreeg vrijwel meteen daarna een e-mail waarin zij een bezorgafspraak kon maken.
Ik heb deze nooit gehad. Ligt het aan het toestel? Op de site staat "direct leverbaar”.

ik heb een behoorlijk bedrag aanbetaald, maar ben nu bang dat ik het verkeerd heb gedaan.

Groetjes

icon

Beste antwoord door pipodeclown 26 december 2020, 11:29

Mogelijk ontvang je die mail pas maandag, tijdens de kerstdagen wordt er niet bezorgd.

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er kan een verschil zitten in beschikbaarheid van kleur en geheugen opties. Of zijn die exact hetzelfde als je zus?

Reputatie 7
Badge +1

Mogelijk ontvang je die mail pas maandag, tijdens de kerstdagen wordt er niet bezorgd.

Er kan een verschil zitten in beschikbaarheid van kleur en geheugen opties. Of zijn die exact hetzelfde als je zus?

het is inderdaad een ander model, zij heeft de gewone iPhone 12 besteld.

Alleen deze staat ook op direct leverbaar, vandaar dat ik het vreemd vond dat zij wel een aflevermoment kon kiezen en ik niet

Reputatie 7
Badge +4

Ja, maar daar komt wel het verschil vandaan. De indicatie op de website is niet realtime. In dit topic vind je ook updates van levertijden die 3x per week werden geactualiseerd.

Ik zal even afwachtend inderdaad. Vond het zo opmerkelijk dat mijn zus wel gelijk kon kiezen voor een aflevermoment en ik geen mail kreeg.

bedankt voor het meedenken in ieder geval! 

Ja, maar daar komt wel het verschil vandaan. De indicatie op de website is niet realtime. In dit topic vind je ook updates van levertijden die 3x per week werden geactualiseerd.

Oke, ik zal het in de gaten houden.

bedankt voor het meedenken!

Reageer