beantwoord

Geen mail gehad voor betalling

  • 20 februari 2019
  • 2 reacties
  • 87 x bekeken

Ik heb een vraag ik het gisteren via de telefoon verlengt alleen zal een mail krijgen over de eenmalige betaling van mijn toestel. Alleen die heb ik niet gehad en hij staat ook niet in mijn spambox. Hoe zit dat want kreeg een mail dat het wat langer duurt omdat ze nog wat moeten checken maar volgens de mevrouw aan de telefoon zei ze wat ik meteen een ideaal betaling krijg en afspraak kon maken met de bezorger.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 20 februari 2019, 09:53

Hoi Carlo,,

De order was vastgelopen, je hebt nu de link gehad,

Groet,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Carlo,,

De order was vastgelopen, je hebt nu de link gehad,

Groet,

Arjan
Hoi Carlo,,

De order was vastgelopen, je hebt nu de link gehad,

Groet,

Arjan


Dank je wel Arjan.
Nu moet ik nog afwachten op de mail van de bezorger.
duurt dat over het algemeen lang?

met vriendelijke groet,
carlo