beantwoord

Geen linkje om simkaart te activeren?

  • 7 april 2018
  • 2 reacties
  • 68 x bekeken

Goeiedag,
Vandaag heb ik mijn simkaart ontvangen. Ik kan het niet activeren omdat er geen activatielink op mijn accountpagina staat.
Bij het kopje 'Bestelling en levering' staat nog steeds: 'Je nieuwe simkaart is aangevraagd' .

Ik neem aan dat dit een foutje is?
Is er een andere manier om te activeren?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 8 april 2018, 14:00

Hi Jochem79, welkom op ons forum en welkom bij Tele2 :D

Gaat dit om het nummer uit je profiel? In dat geval hoef je niks te doen. Je hebt gekozen voor een abonnement met nummerbehoud en wij zullen die op de dag van de nummerovername automatisch voor je activeren. Je abonnement gaat dan ook meteen in.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Je kunt even de klantenservice bellen 020-754 4444
dan activeren zij de kaart voor je
Reputatie 6
Badge
Hi Jochem79, welkom op ons forum en welkom bij Tele2 :D

Gaat dit om het nummer uit je profiel? In dat geval hoef je niks te doen. Je hebt gekozen voor een abonnement met nummerbehoud en wij zullen die op de dag van de nummerovername automatisch voor je activeren. Je abonnement gaat dan ook meteen in.