beantwoord

geen levering van opd

• 18 juni 2016
  • 5 reacties
  • 129 x bekeken

ze zouden gisteren me toestel leveren van opd niets gehad 4 of 5 keer gebeld met tele2 die gaat het uitzoeken en krijg ik als het goed is als nog me toestel erg vervelend fout van opd michien dus nog langer wachten
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 juni 2016, 10:32

Hoi Jolanda,
Wat vervelend dat je je toestel nog niet ontvangen hebt! Of heb je hem inmiddels wel gehad? Aangezien we een aantal dagen verder zijn.
Als ik het goed begrijp heb je hier al telefonisch contact gehad en wordt het uitgezocht. In dat geval raad ik je aan om dat even af te wachten. Anders gaan er nu twee dingen door elkaar lopen en dat is niet wenselijk lijkt mij.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jolanda,
Wat vervelend dat je je toestel nog niet ontvangen hebt! Of heb je hem inmiddels wel gehad? Aangezien we een aantal dagen verder zijn.
Als ik het goed begrijp heb je hier al telefonisch contact gehad en wordt het uitgezocht. In dat geval raad ik je aan om dat even af te wachten. Anders gaan er nu twee dingen door elkaar lopen en dat is niet wenselijk lijkt mij.
Groetjes Kiko
als het goed is krijg ik hem vandaag
Reputatie 5
Badge +4
Spannend! Hou je mij op de hoogte? :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
En heb je je toestel ontvangen? En bevalt hij een beetje? 🙂
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi!
Ik denk dat je je toestel inmiddels wel binnen hebt en dat je er lekker gebruik van maakt.
Daarom sluit ik je topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. 🙂 Dan word je daar weer verder geholpen.
Groetjes Kiko