Geen internet op mobiel

• 22 januari 2017
  • 7 reacties
  • 144 x bekeken

Ik heb gemerkt dat het mobiele internet op mijn telefoon het niet doet. Het eerste wat ik heb gedaan is gekeken of mijn mobiel goed ingesteld staat en dat is wel zo. Nadat ik even rond heb gekeken in MijnTele2 zie ik dat er onder productinstellingen internet geblokkeerd staat. Is dit mogelijk de oorzaak? Zo ja, hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Kan het zijn dat je bundel op is? Dan kun je geen gebruik meer maken van internet. Wel kun je voor de rest van de maand eventueel een bundel(tje) bijbestellen.
Kan het zijn dat je bundel op is? Dan kun je geen gebruik meer maken van internet. Wel kun je voor de rest van de maand eventueel een bundel(tje) bijbestellen.

Op het overzicht staat dat ik pas een klein percentage van mijn mobiele data heb gebruikt (4%). Dus ik vermoed dat het daar niet aan zal liggen.
En kun je wel gewoon bellen? Als dat zo is ben je niet afgesloten. Bel even de klantenservice die hebben toegang tot systemen en kunnen met je meekijken.
Tel. 020-754 4444
Reputatie 4
Badge +2
Dat "internet geblokkeerd" staat gek genoeg bij mij ook aangevinkt, maar dat heb ik zelf niet gedaan en kan alsnog internetten. Zie je wel een 3G/4G icoontje als je de data op je mobiele telefoon aanzet, of zie je helemaal niets?
En kun je wel gewoon bellen? Als dat zo is ben je niet afgesloten. Bel even de klantenservice die hebben toegang tot systemen en kunnen met je meekijken.
Tel. 020-754 4444

Ja ik kan bellen, heb namelijk dat nummer gebeld om te vragen wat er aan de hand is. Dan krijg je een geatomatisseerd bericht dat er momenteel geen klantensevice is. Maar ze zijn morgen pas weer bereikbaar. Dan probeer ik morgen wel opnieuw te bellen.
Dat "internet geblokkeerd" staat gek genoeg bij mij ook aangevinkt, maar dat heb ik zelf niet gedaan en kan alsnog internetten. Zie je wel een 3G/4G icoontje als je de data op je mobiele telefoon aanzet, of zie je helemaal niets?

Nee ik zie geen 3G/4G icoontje verschijnen, gisteren middag zag ik dat nog wel. Mobiele data en gegevensroaming staan beiden aan in de instellingen van mijn mobiel.
Het is opgelost. Bleek een fout te zijn van mijn mobiel, ik heb mijn mobiel aan en uit gedaan en toen was het opgelost. Volgende keer is dat meteen het eerste wat ik doe. karin303 en ItsNaud, bedankt voor jullie reacties!