beantwoord

Geen internet meer

• 16 februari 2016
  • 3 reacties
  • 133 x bekeken

Hoi,

Begin dit jaar is mijn telefoon stuk gegaan. Heb toen via de genen waar ik hem heb besteld contact opgenomen voor eventuele reparatie. Helaas moest ik mijn telefoon dan opsturen en als het niet kosteloos werd moest ik evengoed kosten betalen om de telefoon weer terug te krijgen.

Ik heb toen besloten om een nieuwe telefoon te kopen. een Wiko Birdy. op het begin deed mijn internet en alles het prima, maar sinds een maand heb ik nu geen internet meer op mijn telefoon, alleen nog via de wifi. Kort, ik betaal wel gewoon voor internet, maar ik krijg het niet..

Graag hoor ik van jullie of hier een oplossing voor is.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 februari 2016, 15:03

Hoi Groen,
Zou je eens willen kijken of je wel internet hebt als je je simkaart in een ander toestel doet. En heb je je simkaart wel op automatische simselectie staan? En bellen en smsen gaat wel gewoon probleemloos?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Groen,
Zou je eens willen kijken of je wel internet hebt als je je simkaart in een ander toestel doet. En heb je je simkaart wel op automatische simselectie staan? En bellen en smsen gaat wel gewoon probleemloos?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Groen,
Wat is je status op dit moment? Heb je nog steeds geen mobiel internet? Of is het inmiddels opgelost?
Ik hoor het graag van je want als het nog steeds speelt help ik je heel graag verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Groen,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog vragen hebt, kun je die gewoon stellen door opnieuw een topic aan te maken. :)
Geniet van je avond. Groetjes Kiko