Geen internet in voetbalstadion

• 2 maart 2019
  • 9 reacties
  • 206 x bekeken

Bij elke voetbal wedstrijd in het Koning Willem ii stadion in Tilburg heb ik wel vol bereik maar doet mijn internet helemaal niks..... Hoe kan dit? Het stadion valt wel gewoon onder de dekkingskaart van Tele2....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Komt door de drukte, je hebt ineens heel veel mensen die op de zelfde "antenne" verbonden zijn.

Bij bepaalde stadiums hebben sommige providers contracten om de capaciteit te verbeteren met small cells, maar dat gebeurt niet overal, het is een kostbare iets en de stadium moet ook nog toestemming geven.
Reputatie 4
Badge
De dekking hangt af van een aantal factoren: de plek waar je bent, de telefoon die je gebruikt of bijvoorbeeld hoe druk het op dat moment is op het netwerk. In een voetbalstadion willen, in geval van Willem II, bijna 15.000 mensen online de resultaten van hun club delen dat kan dus ten koste gaan van je verbinding.

Groet Petra
p.s. Succes komend weekend tegen de "Superboeren"
Ow oke... ik gebruik de iPhoneXR maar het ligt dus in dit
geval aan de drukte. Zou het kunnen dat dit verschilt per provider, want mensen met een andere provider hebben nergens last van...

Groet
P.s. 3+ punten tegen de superboeren?
Reputatie 4
Badge
Ja dat klopt, capaciteit kan per provider verschillen.
Uhm superboeren?
Reputatie 2
De Graafschap https://www.superboeren.nl
(hiero bij mij om de hoek, ze gaan Willem II verslaan met groot verschil)
Bereik of geen bereik maakt daarvoor niet uit, maar @Petra van Tele2 moet zich schamen ... Partijdig!
Oo0o0 ik dacht al wat is dat nu, ach ja voetballen is niet zo mijn ding vandaar.
Was vroeger altijd of de doelpaal of cornervlag als ze mij uitkozen voor een potje, zo goed was ik 😆
Reputatie 2
Ik ben officieel erkend voetbalhater ...
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen