beantwoord

Geen internet in Turkije (niet EU deel)

• 17 mei 2018
  • 7 reacties
  • 608 x bekeken

Ik zit in Marmaris, Turkije en ik kan helaas niet meer internetten zonder WiFi.

Waarom krijg ik de melding dat de pdp identiteit niet is geaccepteerd terwijl Tele2 mij wel een buiten EU abonnement heeft laten kopen? Ik kan dus niet internetten, wat al vreemd is voor deze tijd, maar daarnaast heb ik wel gewoon een bundel aangeschaft wat ik niet kan gebruiken. Hier moet een oplossing voor zijn zou je zeggen. Hebben jullie die?

Eerste 2 dagen kon ik wel internetten via Turk Telekom.
icon

Beste antwoord door eric 18 mei 2018, 07:02

Ga naar instellingen, mobiel netwerken kies handmatig netwerk selecteren. Kies dan een andere provider dan die je nu hebt.
Check ook even of je APN op internet.tele2.nl staat.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik lees op internet op een forum bij een andere provider dat het opnieuw aanmelden van de simkaart op het netwerk dit probleem van die klant heeft verholpen. Als je je gegevens, geboortedatum en klantnummer in je profiel vermeld, dan kan een Tele2 moderator je gegeven er snel bijzoeken zodra jouw case wordt behandeld.
Thanks voor de snelle reactie! Kun je uitleggen waar ik dat precies moet doen?
Reputatie 7
Badge +4
Ga naar instellingen, mobiel netwerken kies handmatig netwerk selecteren. Kies dan een andere provider dan die je nu hebt.

Al een paar keer geprobeerd deze dagen. Zonder succes.
Reputatie 7
Badge
Met deze tip heb jij nu gedaan wat je kunt. Opnieuw je simkaart op het netwerk aanmelden (zoals bedoeld op dat andere forum) kan alleen de provider voor je doen.
Reputatie 5
Badge
Hi ralf1994!

Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de diensten in het buitenland.

Kan ik op dit moment nog iets voor je doen?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen