beantwoord

Geen internet in het buitenland

  • 4 april 2019
  • 4 reacties
  • 313 x bekeken

Wellicht dat 1 van de gold members hier wel antwoord op heeft. Ik heb een 10gb abonnement maar het geeft aan dat ik geen mobiel data abbonement heb en het daardoor niet werkt.
-4g staan aan
-roaming staat aan
- APN:internet.tele2.nl

Iemand suggesties?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 april 2019, 10:56

Is het gelukt met de bovenstaande adviezen? De juiste instellingen voor gebruik in het buitenland vind je hier.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je 10Gb bundel op is werkt het niet meer. In het buitenlamd heb je her. 4G, wel 2G en 3G. Selecteer eens handmatig een ander netwerk?
Reputatie 7
Badge +1
Wat precies geeft aan dat je geen mobiel data abonnement hebt? De website? De mobiele app? Of geeft alleen je toestel aan dat je geen mobiele data verbinding hebt?
Bevind je je in Nederland? Sinds wanneer loopt je abonnement? Kan je wel bellen en sms berichten sturen? Heb je geen verbinding op meerdere locaties? Maakt je telefoon wel verbinding met het netwerk?
En de grootste open deur: heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
Reputatie 4
Badge
Is het gelukt met de bovenstaande adviezen? De juiste instellingen voor gebruik in het buitenland vind je hier.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Helaas heb ik geen antwoord meer van je mogen ontvangen. Ik ga het topic dan ook sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra