Geen internet in buitenland

• 5 juni 2016
  • 6 reacties
  • 159 x bekeken

Goedemiddag, vorige week zat ik in Zweden en heb speciaal daarvoor een internet bundel aangeschaft. Helaas heeft deze bundel 4 van de 7 dagen geen nut gehad omdat er geen "bereik" was.
Ik heb ook tijdens mijn verblijf in Zweden contact met jullie gezocht en na 20 minuten aan de telefoon te hebben gezeten, werd ineens de verbinding verbroken. Graag zou ik willen weten hoe het kan dat ik verkeerd ben geïnformeerd. Ik heb nml speciaal gebeld met de klantenservice om te vragen of er in heel Zweden dekking was, aangezien ik mijn navigatie daar wilde gebruiken. U kunt zich voorstellen dat de 4 dagen waar ik geen internet had mijn vakantie goed heeft verpest omdat we nergens heen konden.
Ik zie graag een uitleg en een vergoeding van mijn kosten tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Goedemiddag, vorige week zat ik in Zweden en heb speciaal daarvoor een internet bundel aangeschaft. Helaas heeft deze bundel 4 van de 7 dagen geen nut gehad omdat er geen "bereik" was.
Ik heb ook tijdens mijn verblijf in Zweden contact met jullie gezocht en na 20 minuten aan de telefoon te hebben gezeten, werd ineens de verbinding verbroken. Graag zou ik willen weten hoe het kan dat ik verkeerd ben geïnformeerd. Ik heb nml speciaal gebeld met de klantenservice om te vragen of er in heel Zweden dekking was, aangezien ik mijn navigatie daar wilde gebruiken. U kunt zich voorstellen dat de 4 dagen waar ik geen internet had mijn vakantie goed heeft verpest omdat we nergens heen konden.
Met vriendelijke groet,
Denise Jonkers

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,
Denise Jonkers
Hallo Denise, Wij zijn een week in Denenmarken sinds 31.5.2016 geen netwerk meer ben van alles aan het proberen om het op te lossen
maar dat lukt niet erg ik vind dit echt een schande
Reputatie 6
Badge +1
[quote=gienus wormmeester]Goedemiddag, vorige week zat ik in Zweden en heb speciaal daarvoor een internet bundel aangeschaft. Helaas heeft deze bundel 4 van de 7 dagen geen nut gehad omdat er geen "bereik" was.

Dat kan, als er geen mast in de buurt is.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Denise,

Ik begrijp dat je hier niet blij mee bent. En hoe vervelend het ook is: wij kunnen als bedrijf niet aansprakelijk gesteld worden door een uitspraak van een medewerker over de dekking van een ander netwerk in een ander land. Het was wellicht verstandiger als dit niet zo hard was gecommuniceerd en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Met de bundel kan ik helaas niets doen, maar ik wil je bedanken dat je dit onder de aandacht hebt gebracht en ik wens je nog een fijne avond verder.

Groetjes,
Rick

@gienus wormmeester: Als we jou persoonlijk kunnen helpen, wil je dan een nieuw topic aanmaken voor jouw vraag?
Hallo Rick, ik vind dit een erg belachelijk antwoord. Aan excuses heb ik niet zoveel, aangezien de vakantie flink verpest is en buiten dat ik ook nog extra kosten heb moeten maken. Ik zie dan ook graag een tegemoet koming op welke manier dan ook van Tele2. Als ik al niet van een klantenservice uit kan gaan, kan ik dan geen enkele dienst vertrouwen??
Ik hoor graag van je.
Gr. Denise
Reputatie 4
Badge +3
Beste Denise,

Ik vind het jammer dat je mijn antwoord belachelijk vindt, maar ik kan helaas nog steeds niets voor jou betekenen. Wij hebben geen enkele controle over zendmasten van andere providers in andere landen. Als je hierover telefonisch contact wilt, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. De kosten op jouw factuur betwisten kan via het vergoedingsformulier en als je ontevreden bent over de wijze waarop ik jouw vraag heb afgehandeld, dan kun je dit formulier invullen.

Groetjes,
Rick