Geen internet buitenlandbundel

Instellingen staan goed- geen internet. We zijn in chaldikiki, gaat via PROVIDER WIND waarom geen internet, kan mijn aangeschafte bundel niet gebruiken, graag antwoord
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Ik ben al een week in Spanje en heb hetzelfde. Wat af en toe helpt en dan even wel internet is de vliegtuigmodus aan/uit zetten.
Tele2 reageert niet op mijn vragen en via de chat weten ze het ook niet.
Ja balen! Ligt aan plastselijke provider denk ik? Echt totaal nergens kan ik roamen ook vliegtuigmodus helpt niet, daar zet ik m juist op anders vreet hij mijn batterij leeg om "te zoeken" maar op rhodos deed ie t perfect. Vlgd keer kijk ik eerdt of t werkt in het land en dan pas schaf ik een bundel san
Ik zit in Italië ook met provider wind. Verbinding is af en toe weg maar doet het verder goed. Wel 3G
Reputatie 5
Badge +4
Krismail schreef:

Instellingen staan goed- geen internet. We zijn in chaldikiki, gaat via PROVIDER WIND waarom geen internet, kan mijn aangeschafte bundel niet gebruiken, graag antwoord

Welk toestel gebruik je? Het kan best dat het met een instelling te verhelpen is!

Groetjes Maurice
Hoi Maurice, Ik heb een i Phone 6
Tot nu toe niet 1x kunnen roamen in Griekenland, wel in duitsland zo'n 2 weken geleden, ik verschillende providers geprobeerd, in instellingen/ simapps. We zitten niet op 1 plek, dis probeer t her en der, maar helaas
We hebben trouwens het ook met een android toestel geprobeerd, maar lukte ook niet. Dus wij denken niet dat het een instelling fout is, daar ik al eerder wel heb geroamed in Rhodos en duitsland
Reputatie 5
Badge +4
Zou je misschien eens willen proberen de handmatige selectie te gebruiken. Dus het stappenplan dat beschreven staat in eerder genoemd topic voor iPhone, dan onder "Simapps" handmatig selecteren. In sommige landen schijnt dit te helpen. Mocht het niet door instellingen verholpen kunnen worden en het echt aan het netwerk liggen is dat natuurlijk heel vervelend, daar kan ik niets aan doen namelijk.
Dat hebben we dus al geprobeerd
Reputatie 5
Badge +4
Dan houden de mogelijkheden dus aan beetje op, grote kans dat het dan aan het netwerk ligt en daar kan ik niets aan doen.