beantwoord

Geen internet als ik 4G aan zet

• 5 mei 2016
  • 1 reactie
  • 127 x bekeken

telkens als ik mijn 4G aanzet dan heb ik geen internet
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 10 mei 2016, 19:34

Beste lootje99,

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het aardig druk hier!

Ik wil om te beginnen wat instellingen met je nalopen.

- Heb je jouw telefoon al (opnieuw) ingesteld via onze toestelhulp?

Indien dit geen effect heeft, kun je het volgende nog proberen:

-Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Telefoon > Simapps > SIM menu > Selecteer SIM. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'.
-Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Ik ben benieuwd of je hierna verschil merkt! Zo niet: wil je mij vertellen welk toestel jij gebruikt?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste lootje99,

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het aardig druk hier!

Ik wil om te beginnen wat instellingen met je nalopen.

- Heb je jouw telefoon al (opnieuw) ingesteld via onze toestelhulp?

Indien dit geen effect heeft, kun je het volgende nog proberen:

-Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Telefoon > Simapps > SIM menu > Selecteer SIM. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'.
-Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Ik ben benieuwd of je hierna verschil merkt! Zo niet: wil je mij vertellen welk toestel jij gebruikt?

Groetjes,
Rick