beantwoord

Geen internet

  • 3 april 2017
  • 4 reacties
  • 100 x bekeken

Ik heb tweede nieuwe abonnement van Tele2 maar mijn internet doet het niet
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 19 april 2017, 08:17

Hoi selos01,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welk toestel gebruik je? Als het geen recente Samsung/Apple/Sony/Huawei is, dan zou het kunnen dat je de APN handmatig moet instellen. Check hiervoor deze pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/
Reputatie 4
Badge
Hoi selos01,

Vervelend dat je internet niet werkt. Heb je bovenstaande tips al geprobeerd (bedankt eric)?. Als dit niet heeft geholpen dan kan ik met je meekijken.

Zou je me in dat geval alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi selos01,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, mocht je mijn hulp nog kunnen gebruiken dan kun je me alsnog een privébericht sturen.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi selos01,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark