beantwoord

geen geld terug na 1 maand geleden geannuleerd

  • 10 March 2021
  • 6 reacties
  • 127 x bekeken

Op 24-01 heb ik een bestelling geplaats bij jullie maar uiteindelijk moest de bestelling geannuleerd worden omdat er iets fout was gegaan dit is nu al langer dan een maand geleden. Nadat de bestelling is geannuleerd werd mij vertelt dat het geld binnen 2 week terug werd gestort echter was dit niet het geval. Weer gebeld met klantenserivce zeiden ze dat er een fout was prima dacht ik maar echter weer naar 2 weken nog steeds niks ontvangen en telkens als ik de klantenservice bel blijven ze het zelfde zeggen dit kan toch niet langer zo naar langer dan een maand nog steeds geen geld terug. Wanneer krijg ik nou mijn geld terug ? anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen!

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 March 2021, 12:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Itsrobert,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Beste @Cas van Tele2,

Dankuwel voor de reactie. Ik hoop dat het dit keer wel gaat lukken, want langer dan een maand is van de zotte. 

The same happened to me and I am still waiting .. :(

Hallo @Itsrobert,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Beste @Cas van Tele2 

weet jij wat de status is van de terugbetaling, want ik kon verwachten dat het deze week op de rekening komt alleen echter heb ik nog steeds niks binnen?? Nu gaan we wel bijna na die 2 maand is wel te gek voor woorden!!!!!

Reputatie 6
Badge +2

Hey Robert,

Ik heb gister de bevestiging gekregen dat je wordt uitbetaald. De betalingen gaan vandaag de deur uit, daarom verwacht ik dat je afhankelijk van het transactieverkeer morgen uitbetaald wordt.

Mocht dit niet zo zijn dan ga je mee met de volgende batch en die is dinsdag. Ik had dit graag sneller overgemaakt maar ik ben afhankelijk van een andere afdeling die dit zo snel mogelijk in orde maakt. Ik kan geen druk uitvoeren op hun verwerkingsnelheid maar weet wel dat de betaling dus onderweg is, beloofd!

Hey Robert,

Ik heb gister de bevestiging gekregen dat je wordt uitbetaald. De betalingen gaan vandaag de deur uit, daarom verwacht ik dat je afhankelijk van het transactieverkeer morgen uitbetaald wordt.

Mocht dit niet zo zijn dan ga je mee met de volgende batch en die is dinsdag. Ik had dit graag sneller overgemaakt maar ik ben afhankelijk van een andere afdeling die dit zo snel mogelijk in orde maakt. Ik kan geen druk uitvoeren op hun verwerkingsnelheid maar weet wel dat de betaling dus onderweg is, beloofd!

Beste @Cas van Tele2  dankuwel voor de snelle reactie.

Met vriendelijke groet,