beantwoord

Geen geld ontvangen van Redeem voor oude telefoons

• 4 september 2019
  • 7 reacties
  • 301 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
net als zovelen hier heb ik 3!! telefoons ingestuurd naar Redeem. Je krijgt op dezelfde dag in dezelfde minuut een sms dat ze je telefoon ontvangen hebben en dat je het afgesproken bedrag gestort zult krijgen binnen 4 werkdagen. Het afgesproken bedrag staat er niet bij. Dat heb je 1x gezien toen je het IMEI nummer en de andere gegevens van je telefoon hebt ingevuld. Verder komt dat bedrag nergens terug. Ik weet de bedragen ongeveer, maar niet precies. Dat is 1 punt. Maar vervolgens: GEEN GELD!!! bedrijf is alleen bereikbaar per email, waarop ze niet reageren. ze reageren ook niet op smsjes. Bij TELE2 geven ze ook niet thuis. Lulverhaal over het is wel een partner, maar we kunnen niks doen ivm privacy-wetgeving. Bla bla, gelul zeg! Je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. TELE2 promoot dit bedrijf groot op de home-page, maar als er problemen zijn, dan zijn ze er niet. Wat een BS!!! Ik wil mijn geld of mijn telefoons terug! TELE2 wat gaan jullie hieraan doen????? Ik ben niet de eerste die hierover klaagt en een topic heeft aangemaakt. Ik wil mijn geld.
icon

Beste antwoord door MLGK 16 september 2019, 15:23

Gledendag, ik heb het geld ontvangen, maar ze gaven mij 2 hele andere bedragen dan in eerste instantie als voorstel maar voren kwamen. Totaalbedrag kwam wel overeen, maar het was verwarrend.
Op de 3e telefoon 1 sms gekregen dat ie ontvangen was. Voorstel bedrag was 0 euro en idd ook niks voor ontvangen, maar daar geen bevestiging van gekregen. Pas na navraag kreeg ik reactie op mijn email. Kortom: wel geld ontvangen, maar verliep niet vlekkeloos zoals het wordt omschreven op de website van Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Beste MLGK,

Je hebt er op zich niks aan maar ik heb ongeveer een week geleden ook mijn telefoon (Iphone 6S) gestuurd aan Redeem. Toen ik daarna (niet slim) ging googlen kwam ik allerlei posts tegen over dat het geld niet wordt terug gestort. Echter bij mij stond het vandaag gewoon op mijn rekening, precies binnen de beloofde 4 werkdagen (sms heb ik vrijdag gekregen).
Misschien dat het dus wel nog komt, er is in ieder geval hoop en dat wilde ik je laten weten
Reputatie 4
Badge
@MLGK
Ook wij vinden het vervelend dat er veel topics zijn met klachten over Redeem en zoals je kunt zien in het bericht van Snoozy gaat het natuurlijk niet in alle gevallen mis. Ook wij kunnen dit niet voor je oplossen maar zijn hierover wel in gesprek met Redeem. Tele2 kan inderdaad vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem en ik wil je daarom in eerste instantie toch verzoeken zelf contact met Redeem op te nemen.

Hou je ons nog even op de hoogte?

Groet Petra
Reputatie 1
Het zou Tele2 natuurlijk wel sieren om, als ze inderdaad in gesprek zijn over de slechte dienstverlening, Redeem niet zo promoten op hun website. Als alle problemen netjes zijn opgelost, be my guest en zet het terug op de website van Tele2. Maar waarschijnlijk zit hier voor Tele2 een mooi verdienmodel achter en hebben ze hier ook gewoon baat bij...
Reputatie 4
Badge
@MLGK Heb je inmiddels al een reactie ontvangen van Redeem?

Groet Petra
Gledendag, ik heb het geld ontvangen, maar ze gaven mij 2 hele andere bedragen dan in eerste instantie als voorstel maar voren kwamen. Totaalbedrag kwam wel overeen, maar het was verwarrend.
Op de 3e telefoon 1 sms gekregen dat ie ontvangen was. Voorstel bedrag was 0 euro en idd ook niks voor ontvangen, maar daar geen bevestiging van gekregen. Pas na navraag kreeg ik reactie op mijn email. Kortom: wel geld ontvangen, maar verliep niet vlekkeloos zoals het wordt omschreven op de website van Tele2.
Reputatie 4
Badge
@MLGK Ten eerste goed om te horen dat je uiteindelijk het afgesproken bedrag hebt ontvangen. Ik begrijp dat de afhandeling stukken beter kan.
Ik dank je in ieder geval voor je feedback, we nemen dit zeker mee in de gesprekken die we hierover met Redeem voeren.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Issue opgelost, case closed, topic ga ik daarom sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra