Geen geld ontvangen van Redeem!!!!?

• 24 mei 2019
  • 11 reacties
  • 8355 x bekeken

Ik heb twee toestellen in twee aparte retourenveloppen opgestuurd naar Redeem en een bevestiging ontvangen dat ze ontvangen zijn en dat ik de afgesproken bedragen zou ontvangen. Ik heb van 1 toestel het afgesproken bedrag ontvangen en van het toestel waar ik meer voor zou ontvangen niet! Ik heb hen 2 weken geleden een mail gestuurd naar het e-mailadres war hier wordt gecorrespondeerd door tele-2, maar totaal geen respons!! Ook heb ik geantwoord op hun whatsapp bevestiging. Ik ben echt tevreden over tele-2 maar ben zwaar teleurgesteld dat zij met een dergelijk bedrijf in zee gaan die zich NIET aan hun afspraak houdt. Ik hoop dat tele-2 wat voor mij kan betekenen hierin want ik wil graag wel mijn geld ontvangen voor het ingeruilde product.
Graag uw reactie tele-2.
Gr. Marvada

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik zou heel graag ook een reactie willen ontvangen van tele2 hierover. Ik wil weten wat de volgende stap is wat Tele2 gaat ondernemen. Zoals jullie zien gaan de klachten zich nu opstapelen. Ik denk dat jullie ook kunnen begrijpen dat dit geen goede reclame voor jullie is. Ik wil gewoon mijn geld ontvangen. Ik heb nog heen reactie van jullie mogen ontvangen. Ik hoop gauw wat van jullie te horen.
Bij voorbaat dank!
Mvgr. Marvada
Reputatie 7
Badge +4
In het weekend zijn er geen moderators.
Hoi Eric, dat wist ik niet.
Echter was mijn eerste berichtje vrijdagochtend al geplaatst. Maar ik wacht het af.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +4
Het forum is geen direct kanaal met de klantenservice. Dat hebben ze alleen telefonisch. Hier praat je voornamelijk met andere klanten en leiden moderators die discussies in goede banen.
Ik zag dat anderen ook klachten van Redeem hier geplaatst hebben en reacties hebben gehad van medewerkers van tele2. De gedupeerden hebben het ook via de klantenservice van Tele2 geprobeerd maar werden er niet wijzer van. Ik hoop hier echt wel een reactie van Tele2 te krijgen. Ik vind dit niet netjes, en dan druk ik het zachtjes uit. Het is Tele2 die hun klanten in contact brengt met Redeem!!
Dus ik ben benieuwd naar de (re)actie van Tele2.
Reputatie 6
Badge +1
Je krijgt heus morgen wel een reactie. Ik open hier morgen ook een topic over.
Reputatie 7
Badge +4
Moderators verzamelen alleen reacties en geven die door naar het hoofdkantoor. Net zoals de telefonische klantenservice dat doet. Meerdere keren doorgeven heeft niet zoveel zin. Redeem moet gewoon iedereen een gevraagde reactie geven op de emails.
Reputatie 6
Badge
Hoi Marvada,

Welkom op het forum van Tele2,
We zijn inderdaad niet een directe klantenservice en zijn niet 24/7 op het forum aanwezig.
Vervelend dat je geen response krijgt van Redeem

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Bedankt Arjan,
Gedaan!
Ik heb net mijn geld ontvangen van Redeem. @ Arjan van Tele2 bedankt!!
Reputatie 6
Badge +1
Mooi, dat geeft de burger moed!