beantwoord

Geen gehoor bij Redeem

• 17 juli 2019
  • 8 reacties
  • 412 x bekeken

Hi Tele2,

Nav de slechte ervaringen die hier worden gedeeld over Redeem open ik ook even een topic betreffende mijn situatie. Mijn iPhone is afgelopen zaterdag ontvangen door Redeem en ik heb tot op heden geen bevestiging ontvangen van ze. Ik heb ze gisteren gemaild en gevraagd om reactie maar ook nog niks op gehoord.

Kunnen jullie dit in de gaten houden? Ik ben, zoals vele anderen, een beetje huiverig voor de afhandeling.

Groetjes,
Danique
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 23 juli 2019, 10:30

Hallo Danique, in verband met afwezigheid van Arjan neem ik het even van hem over.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem. Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc. We gaan dan voor je aan de slag.

Groet,
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi@Danique Leijs

Welkom op het forum van Tele2

Ik begrijp dat je wat huiverig bent, en we weten dat Redeem wat traag is.
Helaas heb ik geen inzicht in de systemen van Redeem, ik kan dus niets volgen.
Wat soms helpt is om nog eens een mail erachteraan te sturen, en even te wachten tot en met maandag as.
Heb je dan nog niets gehoord, dan kan ik het escaleren voor je.

Zie dit topic

https://forum.tele2.nl/over-het-forum-327/geen-gehoor-van-redeem-77112#post468524

Fijne dag,

Arjan
Hi @Arjan van Tele2,

Bedankt voor je bericht. Ik heb Redeem vorige week een 2e mail gestuurd. Echter geen reactie. Het is nu inmiddels meer dan een week geleden dat ze mijn telefoon hebben ontvangen (vorige week zaterdag). Kun je escaleren voor mij?

Bedankt!

Groet,
Danique
Reputatie 4
Badge
Hallo Danique, in verband met afwezigheid van Arjan neem ik het even van hem over.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem. Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc. We gaan dan voor je aan de slag.

Groet,
Petra
Hi @Petra van Tele2,

Zie je priveberichten. Dank voor de hulp!

Groetjes,
Danique
@Petra van Tele2 is er wellicht nieuws/een update?
Reputatie 4
Badge
@Danique Leijs Helaas nog niet Danique, we houden je op de hoogte.
Voor nu fijn weekend!

Groet Petra
Hi @Petra van Tele2,

Dank voor alle hulp. Ik heb geen bericht gehad van Redeem maar plots wel geld gestort gekregen. Het blijft een vreemd process, maar in ieder geval fijn dat het nu afgehandeld is.

Groetjes,
Danique
Reputatie 6
Badge
Hoi @Danique Leijs

Fijn dat je het geld gekregen hebt, inderdaad wel bijzonder dat ze je geen bericht hebben gestuurd.
Ik zal hier melding van maken.

Fijne dag,

Arjan