beantwoord

Geen factuur zichtbaar.

  • 23 februari 2018
  • 1 reactie
  • 87 x bekeken

Ik krijg net een sms dat mijn factuur in mijn tele2 klaarstaat. Ik heb ingelogd en diverse malen refreshed maar geen nieuwe factuur... Fix plz
icon

Beste antwoord door Erwin van Tele2 26 februari 2018, 13:57

Hallo Ger Bruggeman,

Welkom op het forum :)

Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet,

Erwin
Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Hallo Ger Bruggeman,

Welkom op het forum :)

Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet,

Erwin

Reageer