beantwoord

Geen factuur

• 21 november 2020
  • 8 reacties
  • 99 x bekeken

16-11 heb ik een sms ontvangen dat mijn factuur van 1 t/m 31 oktober klaar staat. Helaas is deze factuur nog steeds niet voor mij te zien. Ook stond er in de sms dat het bedrag, wat over een paar dagen wordt afgeschreven voor deze factuur, hoger is dan normaal. Ik wil natuurlijk wel eerst zien hoe dit ineens kan voordat het geld wordt afgeschreven. Ik heb hier al contact over gehad en er wordt steeds gezegd dat hij binnen een paar dagen zichtbaar zou moeten zijn, maar tot op heden niets. Hebben meer mensen dit probleem?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 22 november 2020, 12:00

Als je vorige maand al bent overgezet, dan zitten de factuur gegevens nog in het oude systeem en zal de factuur vermoedelijk nog in het oude systeem worden opgemaakt Daarna zal de factuur overgezet moeten worden naar de nieuwe omgeving. Ik vermoed dat dit wat extra tijd vergt.

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ben je recent overgezet naar het nieuwe systeem? En log je in op de juiste omgeving?

Ik ben vorige maand overgezet en ik bekijk alles in de nieuwe app en op de site.

Reputatie 7
Badge +1

Gisteravond waren er werkzaamheden, zag ik. Mijn factuur zie ik gewoon, zie je hem nog steeds niet? Zie je eerdere facturen wel? En zie je wel het juiste abonnement als je inlogt?

Helaas zie ik hem er nog steeds niet tusssn staan. Alle eerdere facturen zie ik wel. Dit is mijn enige abonnement.

Reputatie 7
Badge +1

Als je vorige maand al bent overgezet, dan zitten de factuur gegevens nog in het oude systeem en zal de factuur vermoedelijk nog in het oude systeem worden opgemaakt Daarna zal de factuur overgezet moeten worden naar de nieuwe omgeving. Ik vermoed dat dit wat extra tijd vergt.

Reputatie 7
Badge +1

Zoiets zie je dus niet?

Bel morgen even! 

Nee dat zie ik inderdaad niet.

Bellen heb ik ook al gedaan. Het enige wat ik krijg te horen is dat hij zichtbaar zou moeten zijn en dat het anders snel zichtbaar zal zijn.

Is er een manier om nog in het oude systeem te kijken?

Reputatie 7
Badge +1

Nee dat zie ik inderdaad niet.

Bellen heb ik ook al gedaan. Het enige wat ik krijg te horen is dat hij zichtbaar zou moeten zijn en dat het anders snel zichtbaar zal zijn.

Is er een manier om nog in het oude systeem te kijken?

Niet voor jou, voor de klantenservice weet ik het ook niet zeker maar zij kunnen wel een case aanmaken om die factuur op te vragen of te mailen.

Reageer