beantwoord

Geen extra korting

• 21 december 2016
  • 2 reacties
  • 174 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Een tijdje terug heb ik al een bericht geplaatst over dat ik de extra korting niet is verrekend, die ik zo krijgen nadat ik een mobiel abonnement heb afgesloten bij Tele2 (nadat ik abonnement voor internet + tv had afgesloten). Ik kreeg toen een reactie dat dit bij de volgende factuur verrekend zou worden, maar ik krijg zojuist mijn factuur binnen en hier staat geen korting bij. Wordt dit later nog verrekend of zou het een fout kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 december 2016, 12:17

Hoi Sejla,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie inderdaad een factuur van 26 euro staan in het systeem. Ik ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk is afgeschreven. Ik vermoed namelijk van niet.
Hier in de voorwaarden staat bij artikel 4.1 een uitleg over de teruggave van de 50 euro.

Ik vermoed dus dat de 26 euro niet is afgeschreven en dat er volgende maand maar 2 euro van je rekening wordt afgeschreven want dan zit je op 50 euro.

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sejla,
Dat had ik je inderdaad verteld, Maar vreemd dat het niet gebeurd is.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan. Dan kijk ik even met je mee in het systeem.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sejla,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie inderdaad een factuur van 26 euro staan in het systeem. Ik ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk is afgeschreven. Ik vermoed namelijk van niet.
Hier in de voorwaarden staat bij artikel 4.1 een uitleg over de teruggave van de 50 euro.

Ik vermoed dus dat de 26 euro niet is afgeschreven en dat er volgende maand maar 2 euro van je rekening wordt afgeschreven want dan zit je op 50 euro.

Groetjes Kiko