Geen email OPD Samsung galaxy s8

• 15 november 2017
  • 10 reacties
  • 144 x bekeken

Halllo,

Ik heb gisteren mij nieuwe abbonement afgesloten met een samsung galaxy s8.
Ik zou een email krijgen van OPD om een bezorg afspraak te maken.
Deze heb ik alleen nog niet gehad.
Mijn vraag is dus wat is de status van mijn bestelling?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd moet dit nummerbehoud eerst door je oude provider worden goedgekeurd. Dat kan tot een paar werkdagen duren.
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd moet dit nummerbehoud eerst door je oude provider worden goedgekeurd. Dat kan tot een paar werkdagen duren.

Maar dit heeft ook effect op de levering van mijn telefoon?
???
Reputatie 7
Badge +4
Ja, zolang je oude operator het nummerbehoud niet heeft goedgekeurd wordt je order on hold gehouden. Je krijgt een sms ter bevestiging van nummerbehoud waarna het toestel + sim verstuurd gaat worden.
Heb je die SMS al gehad?
Nee ik kreeg een email dat mijn nummer behoud pas na 1-2-2018 overgezet kan worden.
Ik zou wel graag hiervoor mijn nieuwe toestel willen hebben omdat mijn oude is overleden.
Is het mogelijk dat ik deze eerder kan krijgen?
Reputatie 7
Badge +4
Dan moet je een telefoonabonnement zonder nummerbehoud aanvragen. Je kunt dit alsnog later aanvragen, 2 maanden voor einddatum van dat oude abonnement. Je betaald dan tot dat oude abonnement volledig is afgelopen wel dubbele maandkosten.
Oke kunnen jullie mijn huidige bestelling dan annuleren? Dan kan ik een nieuwe bestellen zonder nummerbehoud.
Reputatie 7
Badge +4
Als nummerbehoud faalt is de bestelling gelijk geannuleerd.
Bedankt voor de reacties mijn probleem is inmiddels opgelost.
Ik heb de bestelling geannuleerd en een nieuwe geplaatst zonder nummer behoud.
Nummer behoud kan ik dan aanvragen na mijn oude contract is verlopen.
Reputatie 5
Badge
Omdat je oude provider wellicht nog een opzegtermijn hanteert raad ik je aan om je nummerbehoud in December vast te regelen. Dat kun je zowel telefonisch als digitaal met onze klantenservice regelen 🙂