vraag

Geen duidelijke sms ontvangstbevestiging android

• 7 april 2020
  • 8 reacties
  • 371 x bekeken

hallo,

Ik wil eenontvangstbevestiging instellen bij mijn smsinstellen.

Dit is niet mogelijk, ik kan bij berichtinstellingen niet op sms drukken. Deze is vaag

Licht grijs. Hetzelfde geldt voor mms, meldingen, nummer en berichten blokkeren.

Ik kan het probleem niet vinden. Heb de klantenservice hierover al gecontact.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je geeft niet aan voor welk toestel je dit wilt doen. Ik gebruik Android 10 op een Galaxy S9 en daar zit het onder berichten/ (hamburger menu puntjes)  instellingen, meer instelingen / sms-berichten / “U ziet wanneer het is afgeleverd”.

Reputatie 7
Badge +4

Nee, niet direct een idee. Je kunt wel gewoon sms verzenden/ontvangen? Check ook eens of er een verschil is tussen simslot 1 en 2.

normale sms verzenden niet.  Imessage wel. Dit is vergelijkbaar.

Nee hierin is geen verschil. Heb nu ook instellingen teruggezet, maar nog steeds niks.

Heel apart dit, weet nu wel dat het aan de telefoon ligt… Aangezien het in een andere telefoon wel werkt.

Sms ontvangst bevestiging staat aan bij mij. Nokia 1. Maar krijg geen ontvangst bevestiging meer. Is dat sinds vandaag uitgezet? Ik heb mezelf op mijn tweede mobiele nummer sms gestuurd die komt aan. Maar geen ontvangst bevestiging....

Beste Eric,

Bedankt voor je reactie. Ik beschik over een Samsung s10. Android 10.0.

Zoals je kan zien, is mms en sms grijs. Hier kan ik niet op klikken. Achter het knopje sms zit te de instellingen die ik moet hebben.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Stop er eens een andere simkaart in, worden deze settings dan wel zichtbaar? Anders zou je eens een vraag op een Samsung forum moeten droppen.

Bedankt. Ik kom hier vanavond op terug

Bedankt. De simkaart werk inderdaad wel goed in een andere telefoon. Heb het al op tweakers gezet. Tot op heden geen reactie. Weet u wat het kan zijn?

Reageer