beantwoord

Geen dataverdubbeling meer?

• 5 januari 2016
  • 18 reacties
  • 505 x bekeken

Sinds september 2015 heb ik mijn Internet bundel verhoogd van 1GB naar 2GB. In november kreeg via de post de poster van jullie, en was er echt blij mee. Daarna toen ik in de mijn tele2 app keek zag ik dat mijn abonnement: 2000 MB + 2000 MB gratis 4G verdubbellaar. En dat zag ik ook in de mijn tele2 app dat ik dus in totaal 4000 MB heb. Toen ik 1 januari keek zag ik wel dat ik weer nieuwe bundels heb maar zie ik geen 4000 MB staan maar 2000. Ik heb met een medewerker gesproken ik heb een vergoedingsformulier ingevuld en dit probleem zal worden doorgegeven naar de afdeling die daar wel over gaat en dat duurt 2/3 weken. Kan iemand mij helpen want die 2000 MB in de mijn tele2 irriteren me echt heel erg.
Dank u!
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 11 januari 2016, 14:50

Hee jesajas,

Bedankt voor het doorsturen van je persoonsgegevens. Ik zie dat je sinds 1 september 2015 een abonnement hebt met 2000 MB. Wij hebben toen jouw data verdubbeld waardoor je nu een abonnement hebt met 4000 MB. Het klopt dat dit momenteel niet zichtbaar is in Mijn Tele2. Mijn collega's zijn bezig om dit voor je op te lossen! Zodra het is aangepast krijg je van ons bericht en kan je weer gebruik maken van het vergoedingsformulier :)

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

ik heb vanaf januari ook geen verdubbeling meer!

Ik weet dus niet of het een permanente verdubbeling was of een tijdelijke.... ik had op het eerste gehoopt
Reputatie 4
Badge
Er werd ook geadverteerd met een permanente verdubbeling, dus het zou raar zijn als het slechts één maand is.
Oh gelukkig ben ik niet de enige! Hebben jullie ook al contact gehad met Tele2? Ik heb ze vorige week daarover gesproken
Reputatie 4
Badge
Oh gelukkig ben ik niet de enige! Hebben jullie ook al contact gehad met Tele2? Ik heb ze vorige week daarover gesproken

Hierover heb ik meerdere malen contact gehad met Tele2.

Twee week nadat bekenden de verdubbeling kregen en ik nog niet (26 november), heb ik voor het eerst contact opgenomen. Toen werd mijn verteld dat ik het binnen een week zou krijgen.

Weer twee week later had ik het nog steeds niet en heb ik maar nóg een keer contact opgenomen. Er was iets fout gegaan en ik zou het binnen twee week krijgen.

Nu zijn we al enkele weken verder en heb ik het nog steeds niet.
Ik heb het hier ook over gehad met de klantenservice tijdens mijn maandelijkse babbeluurtjes met de Tele2. Tegen mij werd verteld dat de verdubbeling voor 1 maand is en dat mensen die overgezet moeten worden naar het 4G netwerk die verdubbeling krijgen op het moment dat ze zijn overgezet. Is weer lekker duidelijk...
Ik heb het hier ook over gehad met de klantenservice tijdens mijn maandelijkse babbeluurtjes met de Tele2. Tegen mij werd verteld dat de verdubbeling voor 1 maand is en dat mensen die overgezet moeten worden naar het 4G netwerk die verdubbeling krijgen op het moment dat ze zijn overgezet. Is weer lekker duidelijk...

Dus als ik het goed begrijp was het maar 1 maand geldig (tijdelijk)? En ik ben al overgezet maar het 4G-netwerk maar ainds 1 jan zie ik weer mn gewone bundel i.p.v mijn verdubbeling

Twee week nadat bekenden de verdubbeling kregen en ik nog niet (26 november), heb ik voor het eerst contact opgenomen. Toen werd mijn verteld dat ik het binnen een week zou krijgen.

Weer twee week later had ik het nog steeds niet en heb ik maar nóg een keer contact opgenomen. Er was iets fout gegaan en ik zou het binnen twee week krijgen.

Dit is echt belachelijk, als klant hoor jij dit ook te krijgen! Heb je ze nog een van deze dagen gesproken?

Dus als ik het goed begrijp was het maar 1 maand geldig (tijdelijk)? En ik ben al overgezet maar het 4G-netwerk maar ainds 1 jan zie ik weer mn gewone bundel i.p.v mijn verdubbeling

Ik lees zojuist dat alle bestaande 4G klanten een BLIJVENDE verdubbeling op hun abonnement krijgen, in mijn geval kreeg ik éénmalig 1 GB extra omdat ik geen 4G heb; (https://www.tele2.nl/newsroom/2015/tele2-start-datarevolutie/) Dus waarschijnlijk moest je voor 11 november al 4G klant zijn om een blijvende verdubbeling te krijgen. Was je dit dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice, morgen via de telefoon, want ik zit al 3 uur te wachten op reactie via Facebook.

Ik lees zojuist dat alle bestaande 4G klanten een BLIJVENDE verdubbeling op hun abonnement krijgen, in mijn geval kreeg ik éénmalig 1 GB extra omdat ik geen 4G heb; (https://www.tele2.nl/newsroom/2015/tele2-start-datarevolutie/) Dus waarschijnlijk moest je voor 11 november al 4G klant zijn om een blijvende verdubbeling te krijgen. Was je dit dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice, morgen via de telefoon, want ik zit al 3 uur te wachten op reactie via Facebook.

Ik heb voor een maand geen 1 GB gekregen maar het dubbele van mijn mb's, en sinds 1 januari is het dubbele weggegaan en heb ik nu de bundel die ik altijd al had.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi jesajas!

Heb je onlangs je abonnement gewijzigd? Je houdt de dataverdubbelaar namelijk zolang het huidige abonnement blijft lopen. Als je jouw abonnement verlengt (wijzigt), vervalt de dataverdubbelaar omdat je akkoord gaat met de nieuwe propositie.

Groet, Ciana
Reputatie 4
Badge

Dit is echt belachelijk, als klant hoor jij dit ook te krijgen! Heb je ze nog een van deze dagen gesproken?

Ik heb net weer contact opgenomen met de klantenservice en ben nog steeds niet geholpen.

"Ja we waren in de veronderstelling dat de omzetting naar het 4G klantensysteem sneller zou gebeuren, helaas is dat niet zo."

"Elke dag worden er klanten omgezet naar het 4G klantensysteem, dit gebeurd willekeurig, ik kan dit niet bespoedigen."
Ik: Als dit willekeurig gebeurt, hoe kan er dan door twee mensen beloofd worden dat het binnen een week gebeurt?!
"Is mij niet bekend, excuses hier dan voor."

"Het is een kadootje, wij hoeven dit niet te doen."

Kortom: ik ben echt zeer ontevreden over hoe dit probleem wordt opgelost
Hoi jesajas!

Heb je onlangs je abonnement gewijzigd? Je houdt de dataverdubbelaar namelijk zolang het huidige abonnement blijft lopen. Als je jouw abonnement verlengt (wijzigt), vervalt de dataverdubbelaar omdat je akkoord gaat met de nieuwe propositie.

Groet, Ciana

Hoi Ciana, ja september. nog 2 maanden voor de actie had ik mijn internet bundel verhoogd van 1GB naar 2GB en had maar 1 maand maar kunnen genieten van 4GB internet
Hoi jesajas!

Groet, Ciana

Beste ciana,

Ik heb sinds juni een abbonoment bij jullie samsung s6,
heb geen permanente verdubbeling gekregen, alleen de maand december.
(PS. Ik heb ook een post geplaatst op het forum maar daar heeft nog niemand op gereageerd)
Reputatie 2
Badge +2
Hee jesajas,

Hmm.. dan gaat er misschien toch iets ander mis. Ik wil even kijken welke wijzigingen er allemaal plaats hebben gevonden. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer?

Groet, Ciana

(PS. Ik heb ook een post geplaatst op het forum maar daar heeft nog niemand op gereageerd)
Hee Mark!

Vervelend dat je ook problemen hebt met jouw abonnement. Ik zie je topic, mijn collega's zullen het binnenkort oppakken! :)

Groet, Ciana
Ik zou al vanaf September 2015 4G krijgen. Is mij geschreven via SMS. Het is nu Januari en heb nog steeds geen 4G. Woon in het dekkingsgebied, simkaart ook oké. Diverse malen gebeld en steeds weer een belofte. Het antwoord is nu, " we zetten per dag 1000 klanten over naar 4G. Maar dan zou ik nu wel overgezet moeten zijn. Geloof nooit dat ze zoveel klanten hebben.
Reputatie 2
Badge +2
Ik zou al vanaf September 2015 4G krijgen. Is mij geschreven via SMS. Het is nu Januari en heb nog steeds geen 4G. Woon in het dekkingsgebied, simkaart ook oké. Diverse malen gebeld en steeds weer een belofte. Het antwoord is nu, " we zetten per dag 1000 klanten over naar 4G. Maar dan zou ik nu wel overgezet moeten zijn. Geloof nooit dat ze zoveel klanten hebben.

Hee Arjen,

Vervelend dat je nog steeds geen gebruik kan maken van 4G. Zou je misschien een eigen topic willen aanmaken waarin je dit toelicht? Verder begrijp ik dat het proces ongeloofwaardig kan klinken, maar we hebben echt heel veel mobiele klanten! Ik kan je geen exact aantal geven, maar wellicht vind je dit artikel op tweakers wel interessant! :)

Groet, Ciana
Reputatie 2
Badge +2
Hee jesajas,

Bedankt voor het doorsturen van je persoonsgegevens. Ik zie dat je sinds 1 september 2015 een abonnement hebt met 2000 MB. Wij hebben toen jouw data verdubbeld waardoor je nu een abonnement hebt met 4000 MB. Het klopt dat dit momenteel niet zichtbaar is in Mijn Tele2. Mijn collega's zijn bezig om dit voor je op te lossen! Zodra het is aangepast krijg je van ons bericht en kan je weer gebruik maken van het vergoedingsformulier :)

Groet, Ciana
Hee jesajas,

Groet, Ciana

Ik wacht nu al 11 dagen, en 8 dagen geleden zei u dat ik bericht ga krijgen op mijn eigen topic. dit is nog steeds niet gebeurt.... Ik zou graag een antwoord willen van jullie, want ik wacht al 8 dagen en het duurt me een beetje te lang.