Geen bezorging op afgesproken moment

Het is toch triest, al zoveel klachten over OPD en nog steeds maakt Tele2 gebruik van deze dienst..

Dinsdag mijn abonnement verlengd, woensdag een mail met een link om een dag en tijd te kiezen, gekozen voor vrijdag tussen 4 en 9. In de ochtend nog netjes een sms dat het tussen half 6 en half 8 wordt. Netjes tussen die tijd thuisgebleven maar zoals uit alle klachten al te verwachten was: geen pakketje.
Om 8 uur een sms en een mail: kies uw bezorgmoment.. nergens een reden voor de annulering, navraag bij de klantenservice geeft ook geen duidelijkheid. Ik mag dus een nieuwe afspraak planning en wéér een halve dag thuiszitten met de kans dat er wederom niemand komt. Nee dankje..
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge
henkdevriesss schreef:

Het is toch triest, al zoveel klachten over OPD en nog steeds maakt Tele2 gebruik van deze dienst..

Dinsdag mijn abonnement verlengd, woensdag een mail met een link om een dag en tijd te kiezen, gekozen voor vrijdag tussen 4 en 9. In de ochtend nog netjes een sms dat het tussen half 6 en half 8 wordt. Netjes tussen die tijd thuisgebleven maar zoals uit alle klachten al te verwachten was: geen pakketje.
Om 8 uur een sms en een mail: kies uw bezorgmoment.. nergens een reden voor de annulering, navraag bij de klantenservice geeft ook geen duidelijkheid. Ik mag dus een nieuwe afspraak planning en wéér een halve dag thuiszitten met de kans dat er wederom niemand komt. Nee dankje..

Zucht
Badge
Hallo Henk,

Het is natuurlijk niet fijn als je voor niets thuis blijft. Helaas kunnen wij niet in het systeem kijken bij de OPD, heb je contact opgenomen met de OPD waarom de koerier niet is geweest?
Ja een telefoontje naar de klantenservice gisteravond, enige wat ze konden melden is dat ik inderdaad een nieuwe afspraak moest maken en mijn vorige er niet meer in stond..
Badge
Vreemd dat ze bij de OPD zelf ook niet meer weten. Hopelijk kun je snel een nieuwe afspraak maken zodat ze het toestel alsnog kunnen leveren.
Wilko van Tele2 schreef:

Vreemd dat ze bij de OPD zelf ook niet meer weten. Hopelijk kun je snel een nieuwe afspraak maken zodat ze het toestel alsnog kunnen leveren.

Uiteraard niks ten nadele van Tele2, vooralsnog ben ik tevreden over de diensten, maar ik heb de bestelling (een verlenging) gisteravond direct geannuleerd. Met de kans dat het weer hetzelfde loopt als gisteren en ik daarvoor vrij moet plannen voor niets ga ik niet weer een nieuwe afspraak maken met OPD. Wellicht hebben ze in de winkel voorraad en anders kijk ik verder.
Badge
Begrijpelijk, je kan inderdaad bij een Tele2 winkel (of Tele2 dealer zoals MediaMarkt) langs gaan. Hopelijk heb je snel je nieuwe toestel!