Geen bezorgafspraakmail van de OPD / Geen mail van Tele2

• 30 december 2017
  • 5 reacties
  • 244 x bekeken

Hoi Tele2,

Ik heb afgelopen donderdag mijn abonnement online bestelt, toen ik vrijdag nog geen bevestigingsmail of iets had ontvangen had ik even gebeld en bleek er een plaatselijke storing te zijn waar ik helemaal niet over werd ingelicht. Dus toen telefonisch mijn abonnement opnieuw besteld en ik heb nog steeds geen enkele mail van de OPD of Tele2.
Op de site stond voor mijn toestel (iPhone 7 Plus, Black, 32GB) 'voor 23:59 besteld morgen in huis!' dat is het dus totaal niet want ik wacht nu al 2 dagen en heb nog niks gehoord.

Ook lees ik overal dat je je bestelstatus kan volgen op mijntele2
maar aangezien ik me daar niet voor kan aanmelden kan ik dat dus niet zien
ik krijg telkens als ik op 'eerste keer inloggen' druk en dan mijn email invul voor een activatiemail een foutmelding

Kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen ??

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

>Maar als je bij Belsimpel of Mobiel.nl op 2 Januari je bestelling plaatst heb je 3 Januari je toestel echt in huis. <

Klopt helemaal, had smorgens mijn abo verlengd incl. nieuw toestel en had em volgende dag smorgens al, Mobiel.nl verzend met PostNL en dat is in ieder geval in mijn wijk heel betrouwbaar snel.

Mobiel.nl houd je van alles op de hoogte via email, die gasten zijn goed bezig!
Reputatie 7
Badge +4
De klantenservice is gesloten tot 2 januari. Bel ze dan even, dan kunnen ze de status van je bestelling zien.
Reputatie 7
Badge

Op de site stond voor mijn toestel (iPhone 7 Plus, Black, 32GB) 'voor 23:59 besteld morgen in huis!' dat is het dus totaal niet want ik wacht nu al 2 dagen

Kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen ??

Hallo Lars

Wat ik je adviseer is je bestelling via Belsimpel of Mobiel.nl te doen.
Dan heb je je toestel binnen een werkdag echt in huis.
Je bestelling bij Tele2 ligt in elk geval al stop want tot 2 Januari ligt alles stop.
Op dit forum kun je lezen dat je bij Tele2 heel vaak erg lang wacht op levering van een toestel en dat communicatie daarover dan doodleuk uitblijft. Vaak zijn toestellen en vooral IPhones niet op voorraad en stagneert je bestelling en wacht je lang.

Tele2 is verder afhankelijk van een bezorgdienst waar ook veel klachten over zijn.

Maar als je bij Belsimpel of Mobiel.nl op 2 Januari je bestelling plaatst heb je 3 Januari je toestel echt in huis.
Je wordt geheel en al op de hoogte gehouden van je bestelproces..
Lees de recensies maar eens en vergelijk ze.
Je kunt je toestel daar gewoon bestellen met Tele2 abonnement en bent vaak ook nog voordeliger uit.
Aan jou de keuze
Reputatie 4
Badge
Hi larsvandoorn,

Zou je je adresgegevens en geboortedatum kunnen toesturen in een privébericht? Dan kijk ik even voor je in het systeem.

Wat betreft Mijntele2: deze kun je gebruiken op het moment dat je een bevestigingsmail hebt ontvangen.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi larsvandoorn,

Tot op heden heb ik geen gegevens van je ontvangen. Is het ondertussen gelukt met de bestelling?

Groetjes,

Hinke