beantwoord

Geen bevestigingsmail, wel betaald

• 15 juni 2019
  • 58 reacties
  • 3384 x bekeken

Vanmiddag heb ik een nieuw abonnement met toestel afgesloten en betaald via iDeal. Ik zou hierover toch 1 of andere mail moeten krijgen lijkt me, maar tot nu toe niks ontvangen....ik snap dat mijn toestel niet op zondag bezorgd gaat worden, maar een automatisch antwoordmailtje moet toch wel lukken in t weekend?
icon

Beste antwoord door SomethingEls 17 juni 2019, 10:31

Net contact gehad met tele2, er is inderdaad een storing waardoor de bestellingen niet ingevoerd worden. Ik ben dus niet vindbaar (nieuwe klant), maar heb wel al betaald. Als de storing verholpen is wordt mijn bestelling alsnog verwerkt en zou ik mn toestel en simkaart moeten krijgen. Probleem is alleen dat ze niet kunnen vertellen hoelang dit gaat duren....

Wat betreft wachttijd bij de klantenservice; ik kon er voor kiezen om teruggebeld te worden. Dit gebeurde binnen 5 minuten, netjes hoor ??
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

58 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel maandag even de klantenservice voor de status. Morgen zijn ze gesloten.
Reputatie 4
Badge +2
Je zou nog in de SPAM folder van je mail kunnen kijken, soms komen legitieme mails daar ook wel eens in terecht.
Bij sommige providers kan je die alleen inkijken als je inlogt via webmail.
Je zou nog in de SPAM folder van je mail kunnen kijken, soms komen legitieme mails daar ook wel eens in terecht.
Bij sommige providers kan je die alleen inkijken als je inlogt via webmail.

Nee, ook daar niets..
Ik heb precies hetzelfde probleem. Er heerst op dit moment een storing dat bestellingen niet in het systeem aankomen werd tegen mij gezegd door de klantenservice.
Ik heb hetzelfde probleem, nieuw abonnement afgesloten, maar geen bevestiging ontvangen. Geen idee of het gelukt is.
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen druk is bij de klantenservice ?
Reputatie 7
Badge +4
Er zitten vele tientallen mensen daar, dus dat komt wel goed.
Wel jammer dat je meteen met een slechte ervaring in contact met ze moet komen.

Wil t nog niet slecht noemen, hangt een beetje van morgen af. Begrijp best dat als er daadwerkelijk een storing is, ze er niet veel aan kunnen doen. De manier waarop t afgehandeld wordt is in dat geval belangrijker...
Ik kan in ieder geval aantonen dat ik betaald heb, dus bij mij ligt het probleem niet ?

Wil t nog niet slecht noemen, hangt een beetje van morgen af. Begrijp best dat als er daadwerkelijk een storing is, ze er niet veel aan kunnen doen. De manier waarop t afgehandeld wordt is in dat geval belangrijker...
Ik kan in ieder geval aantonen dat ik betaald heb, dus bij mij ligt het probleem niet ?

Je hebt gelijk, morgen lossen ze het vast voor ons op.
Succes !
Jij ook!
Reputatie 6
Badge +1
Er zitten vele tientallen mensen daar, dus dat komt wel goed.

Denk je dat? Volgens onderzoek van de Consumentenbond moet je bij Tele2 wel erg lang wachten aan de telefoon. Dat kost de beller veel geld én ergernis.

quote Consumentenbond:

KPN, ZeelandNet (/Delta) en T-Mobile: binnen 1 minuut
Tele2: 26 minuten en XS4ALL en T-Mobile: 23 minuten

/quote
Reputatie 5
Badge +1
In ieder geval gratis van mobiel 1200
Reputatie 6
Badge +1
Ah, de mensen hierboven (nieuw abo, nieuw toestel) die maandag de helpdesk gaan bellen wegens geen bevestigings e-mail storing, hebben wellicht geen werkend Tele2 abonnement en geen toegang tot het mobiele nummer van Tele2. Dan moeten ze verplicht een duur landlijn nummer bellen...

ps. Tele2 heeft geen gratis telefoonnummers.
Het nummer 1200 kost je gewoon je belminuten. En is alleen toegankelijk voor bestaande Tele2 klanten....
Reputatie 5
Badge +1
OK, wist ik niet dat dat geld kost, maar met een onbeperkte bundel valt dat niet op.
Ik vraag me wel af of 26 minuten wachttijd een gemiddelde is van 10000 keer bellen en wachten of is het een eenmalige steekproef? De consumentenbond gebruikt soms rare manieren om te vergelijken. Maar wordt dan wel als standaard overgenomen.
Net contact gehad met tele2, er is inderdaad een storing waardoor de bestellingen niet ingevoerd worden. Ik ben dus niet vindbaar (nieuwe klant), maar heb wel al betaald. Als de storing verholpen is wordt mijn bestelling alsnog verwerkt en zou ik mn toestel en simkaart moeten krijgen. Probleem is alleen dat ze niet kunnen vertellen hoelang dit gaat duren....

Wat betreft wachttijd bij de klantenservice; ik kon er voor kiezen om teruggebeld te worden. Dit gebeurde binnen 5 minuten, netjes hoor ??
Reputatie 6
Badge +1
OK, wist ik niet dat dat geld kost, maar met een onbeperkte bundel valt dat niet op.
Ik vraag me wel af of 26 minuten wachttijd een gemiddelde is van 10000 keer bellen en wachten of is het een eenmalige steekproef? De consumentenbond gebruikt soms rare manieren om te vergelijken. Maar wordt dan wel als standaard overgenomen.

Het onderzoek is uit 2017 https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2017/wachttijden-bij-klantenservice-providers-varieren-van-1-tot-26-minuten
Reputatie 5
Badge +1
Naar het CBR heeft het record voor mij wat wachttijd betreft. Anderhalf uur in de wacht. Ik werd een week later wel teruggebeld.
Iemand nog een update mbt de bestellingen?
Vanmorgen waren ze er nog mee bezig, storing was voor een groot gedeelte opgelost en er werd hard gewerkt aan een oplossing voor de orders van afgelopen weekend. Over een half uurtje ga ik nog ff vragen via fb hoe het ervoor staat...
Ik heb hetzelfde probleem, afgelopen zondag besteld maar nog geen bevestigingsmailtje ontvangen. Hoop dat ze de bestelling nog kunnen terugvinden nu de actie is afgelopen.
Nog steeds geen oplossing, begint nu wel een beetje vervelend te worden ....
Nog steeds geen oplossing, begint nu wel een beetje vervelend te worden ....

Pfff dit is echt slecht !
3x klantenservice gesproken en 3x een ander verhaal.
Ben er redelijk klaar mee, die van mij kunnen ze annuleren.
Ja ik ben er eigenlijk ook best klaar mee
Geeft totaal geen vertrouwen voor de toekomst.