beantwoord

geen bevestigingsmail, wel aanbetaling gedaan

• 25 juni 2020
  • 7 reacties
  • 146 x bekeken

Gistermiddag heb ik een aanbetaling gedaan van 641 euro op een mobiel abonnement met telefoon. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en/of een mail van amp. Ook niet in de spam folder. Ik ben al sinds gister bezig met jullie klantenservice op Facebook, op dit forum en telefonisch maar tot op heden heb ik nog steeds niks van jullie ontvangen. Volgens de telefonische klantenservice had ik gisteravond al een mailtje moeten krijgen van amp, maar ik heb helemaal niks. Geen eens een bevestigingsmail met een ordernummer ofzo. Ben ik nou mijn geld kwijt???? Anders wil ik graag alles annuleren en dat jullie het geld vandaag nog terugboeken het gaat niet om een paar tientjes ofzo…. en dat ik totaal geen reactie krijg vind ik ook best klantonvriendelijk

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 26 juni 2020, 09:33

Hey @Tudy1407 , welkom op onze community. Ik geef je graag meer duidelijkheid over je bestelling. Je wilt natuurlijk het liefst je nieuwe telefoon zo snel mogelijk in huis hebben. Ik sta voor je klaar om dit helemaal uit te zoeken voor jou! Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens nodig van jou:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik gelijk ermee aan de slag! :muscle_tone4:

Groetjes,

Rox

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je bent je geld niet kwijt, maar de telefonische klantenservice is je snelste manier van communiceren. Op het forum zijn wel moderators maar dat kost wat meer tijd voor hen om te reageren.

Ik heb zojuist een bevestigingsmail gehad met het verzoek om wederom 641,63 euro over te maken? Dit had ik gister al betaald. Ik heb weer de klantenservice gebeld maar daar werd ik afgescheept met dat het aan AMP ligt. Maar AMP heeft deze hele bestelling nog niet binnen gehad van jullie? Volgens mij gaat er iets gigantisch mis? Tevens wil ik ook graag even vermelden dat ik het eigenlijk ronduit schandalig vind dat als je een bewijs van betaling stuurt en er boven staat dat er een andere betaling aan iemand anders is afgekeurd, dat er meteen maar word gezegd dat het wel de betaling aan tele2 zou zijn terwijl dat helemaal niet zo is! Het bedrag is gister al netjes van mijn rekening afgeschreven en ik vind niet dat ik een schermafbeelding hoef te sturen van alles wat ik betaal met mijn rekening.

Reputatie 7
Badge +4

Als de klantenservice vraagt om een betaal bewijs / screen shot dan is dat het snelst om e.e.a. in gang te krijgen. Jij weigert, ook goed, dan wat langer wachten totdat de finance afdeling jouw betaling kan koppelen aan de order. Is op zich fout dat de betaling niet goed is verwerkt,   de klantenservice kan je echter niet op je blauwe ogen geloven en een betaalbewijs verschaft die meer zekerheid.

Nee ik heb niet geweigerd ik heb een screenshot gestuurd zonder dat ze erom vroegen alleen bovenaan mijn rekening stond dat er een betaling was afgekeurd dat gaat hun toch verder niks aan? het gaat er toch om dat ze kon zien dat het afgeschreven was?

Reputatie 7
Badge +4

Tja, ik neem aan dat ze je niet willen pesten bij de klantenservice en er dan toch iets mis is met je betaling.  Stuur anders nog eens een goede kopie met het bewijs. Uiteindelijk zullen ze met wat referentie nummers je betaling ook terugvinden in hun boekhouding. (Als de betaling echt gelukt is.)

Reputatie 7
Badge +1

Er is recent een storing geweest waardoor bevestiging mails niet werden gestuurd, maar ik weet er het fijne niet van. @Rox van Tele2 en @Cas van Tele2 weten dat wel 😉, even geduld tot zij reageren.

Reputatie 4
Badge

Hey @Tudy1407 , welkom op onze community. Ik geef je graag meer duidelijkheid over je bestelling. Je wilt natuurlijk het liefst je nieuwe telefoon zo snel mogelijk in huis hebben. Ik sta voor je klaar om dit helemaal uit te zoeken voor jou! Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens nodig van jou:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik gelijk ermee aan de slag! :muscle_tone4:

Groetjes,

Rox

Reageer