beantwoord

geen bevestigingsmail ontvangen, wel betaald

• 27 december 2019
  • 5 reacties
  • 291 x bekeken

Ik heb 24 december me abonnement verlengt met een IPhone 11.

nu heb ik al wel betaald maar geen bevestiging mail gehad. 
hoelang duurt het meestel voordat je de bevestiging krijgt?

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 2 januari 2020, 11:55

Hi @Robin fortgens en @Dgiovannie, allereerst de beste wensen voor 2020! De storing is inmiddels verholpen en jullie zouden een bevestigingsmail ontvangen moeten hebben. Willen jullie het mij laten weten?

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Ik heb 24 december me abonnement verlengt met een IPhone 11.

nu heb ik al wel betaald maar geen bevestiging mail gehad. 
hoelang duurt het meestel voordat je de bevestiging krijgt?

alvast bedankt

Het is niet normaal dat het zo lang duurt. Overigens, ik heb precies hetzelfde probleem en de klantenservice heeft mij verteld dat er een storing is. Dus geen zorgen

Reputatie 4
Badge

Hi @Robin fortgens en @Dgiovannie, allereerst de beste wensen voor 2020! De storing is inmiddels verholpen en jullie zouden een bevestigingsmail ontvangen moeten hebben. Willen jullie het mij laten weten?

Groetjes, 

Rox

Hi @Robin fortgens en @Dgiovannie, allereerst de beste wensen voor 2020! De storing is inmiddels verholpen en jullie zouden een bevestigingsmail ontvangen moeten hebben. Willen jullie het mij laten weten?

Groetjes, 

Rox

Jaaa inmiddels al een bevestigingsmail gekregen. Bedankt voor de moeite!! 

Goedenavond,

Vanmiddag om 12 uur heb ik een bestelling gedaan en 641 euro betaald. Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en/of een mailtje van AMP. Ik heb eerst contact gehad met de klantenservice via Facebook maar daar kwam ik niet ver mee, daarna de klantenservice gebeld en deze mevrouw vertelde mij dat het allemaal goed in het systeem stond en ik heel snel een mailtje zou krijgen voor de avond nog van AMP. Maar alles wat ik zie is geen mail van AMP ook niet in de spam folder niks? Mag ik weten hoe het er voor staat? Het gaat niet om 20 euro ofzo…… 

Reageer