Geen bevestigingsmail ontvangen van bestelling.

  • 13 september 2016
  • 2 reacties
  • 162 x bekeken

Ik heb gister op 12-09 2 mobiele abbonementen afgesloten, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen voor deze bestellingen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Carenca,

We hebben de afgelopen dagen wat vertraging gehad in de verwerking van nieuwe orders. Heb je de bevestiging inmiddels wel ontvangen? Zo niet, zou je me dan middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer gereageerd hebt, ga ik er vanuit dat ik dit topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.