vraag

Geen bevestigingsmail ontvangen na afsluiten nieuw abonnement

  • 3 juli 2020
  • 9 reacties
  • 139 x bekeken

Goedenavond, ik heb vanmorgen een nieuw anonnement met toestel afgesloten en een betaling gedaan voor het toestel, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen(???)

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ook niet in de spam map?

Ook niet in de spammap….!

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag kan je de klantenservice nog bellen, dan kunnen zij je bestelling bevestigen. Of wacht tot een moderator hier reageert, maar dat zal pas na het weekend zijn.

Ok dank! 
klantenservice idd geprobeerd te bellen, maar iedere keer 7 wachtenden voor me(!!)

Reputatie 7
Badge +4

Er zitten vele klantenservice medewerkers, dus even geduld.

Ik sta nu als nr 3 in de wacht:)

Reputatie 7
Badge +1

Nog gelukt?

Jazeker! Waarschijnlijk een systeemfout, of fout in mijn mail… de bevestigingsmail nu via mijn vriend verzonden en nu wel gelukt. Morgen wordt de tel geleverd:)!

Reputatie 7
Badge +1

Fijn, alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer