beantwoord

geen bevestigingsmail na bestelling

  • 24 March 2021
  • 2 reacties
  • 78 x bekeken

Hallo. Ik heb afgelopen maandag een verlenging van mijn abonnement aangevraagd met een nieuw toestel. Dit toestel wordt a.s. maandag geleverd. Ik heb de mail voor het inplannen van het afleveren dus wel ontvangen. De bevestigingsmail met details van mijn nieuwe abonnement heb ik nog steeds niet ontvangen (ook niet bij spam). Wanneer krijg ik deze mail?

icon

Beste antwoord door Stefvb3007 25 March 2021, 14:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Stefvb3007,

Welkom op de Community!  Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Supertof dat je jouw abonnement hebt verlengd met een mooi toestel. Nu heb ik jouw bestelling erbij gepakt en de bevestiginsmail opnieuw verzonden. Het lijkt erop dat er een fout zit in ons mailing systeem waardoor de bevestigingsmail niet aankomt! Ik ben voorbeelden aan het verzamelen dus deze neem ik zeker mee. Heb je de mail nu wel ontvangen? 

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!

Ik heb de mail inmiddels ontvangen, dankjewel!