beantwoord

Geen bevestigingsmail en wel betaald

• 2 juli 2019
  • 5 reacties
  • 366 x bekeken

Ik heb as zondag 30 juni om 23.19 uur de Huawei mate 20 pro besteld en betaald (408 eu). Tot op heden nog geen bevestiging ontvangen.

Wat is de huidige status van deze bestelling?

Verder heb ik gisteren opnieuw een bestelling gedaan van dezelfde telefoon en hiervan heb ik wel een bevestiging gekregen, maar kan de telefoon nog niet geleverd worden, bleek uit de mail die volgde. Is al bekend wanneer wel? Levertijd volgens de website is volgende dag...

Graag annuleer ik de eerste bestelling en ontvang ik het betaalde bedrag ad. 408 eu retour.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 29 juli 2019, 13:09

Issue opgelost. Order is inmiddels verwerkt en toestel is ontvangen.

Topic hierbij gesloten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Buchie,

Op dit moment heeft Tele2 het probleem met de orders in onderzoek. We zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk bericht van ons krijgt mbt je geplaatste bestelling.
Deze order toch liever weer annuleren, dat kan zodra je de bevestiging hebt ontvangen. Ik wil je adviseren om hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze afdeling opzeggingen.
Deze afdeling is te bereiken op het nummer 020 - 75 444 41 (lokaal tarief), en mijn collega kan je order er weer uit halen.

Je vindt op onze website een overzicht van de levertijden.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Het probleem met de orders is inmiddels opgelost, heb jij nu ook bericht ontvangen van je order?

Groet Petra
Helaas nog steeds niet. Heb je collega telefonisch gesproken en hij gaf aan dat er een interne call is aangemaakt om het verder uit te zoeken. Wel staat het betaalde bedrag op mijn accountant geboekt, maar is de order schijnbaar nog steeds zoek...
Ik heb op 1 juli een nieuwe bestelling gedaan en die is gelukkig wel bevestigd. Helaas wel 3 weken wachttijd ipv de beloofde volgende dag in huis zoals vermeld op de website. Daarbij meteen een vervolgvraag. Ik zie het toestel in de kleur blauw niet meer op de levertijdenpagina staan. Wat houdt dit in? Ik verwacht nu uiterlijk binnen 2 weken mijn telefoon te krijgen. Maar tot nu toe is helaas nog niets goed verlopen...

Dank alvast voor de update.
Reputatie 4
Badge
Fijn dat het in behandeling is genomen. Kun je me nog even een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Ik kan het dan voor je in de gaten houden en je een update geven zodra die er is.

Alvast bedankt,
Petra
Reputatie 4
Badge
Issue opgelost. Order is inmiddels verwerkt en toestel is ontvangen.

Topic hierbij gesloten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra