beantwoord

Geen bevestigingsmail en wel betaald

• 30 juni 2019
  • 19 reacties
  • 884 x bekeken

Ik heb gisteren een verlenging met Huawei Mate 20 Pro besteld een betaald (408 euro is van mijn rekening afgeschreven), maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Bij het rekeningafschrift staat het bestelnummer *** Privégegevens weggehaald door moderator ***. Bij deze telefoon zit een cashbackactie van 100 euro met als voorwaarde dat de telefoon aangeschaft is voor 30-6.

Wat is de status van deze bestelling en hebben meer mensen hier last van?

Waar mogelijk ontvang ik graag alsnog de bevestiging en factuur met daarop de datum van betaling (29-6), zodat ik gebruik kan maken van de cashback. Wanneer dit niet mogelijk is wil ik graag de bestelling, incl. verlenging bij Tele2, annuleren en ontvang ik graag z.s.m. het betaalde bedrag terug. Ik wil dan namelijk op korte termijn deze telefoon bij een andere leverancier aan gaan schaffen.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 juli 2019, 15:27

Door een systeem-verstoring kunnen wij geplaatste orders op dit moment niet terug vinden in het systeem. We zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk bericht van ons krijgt mbt je geplaatste bestelling.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem,

Vrijdagavond om 20:23 een bestelling geplaatst voor een Huawei Mate 20 Pro besteld direct betaald (408 euro is van mijn rekening afgeschreven) - inmiddels 2 dagen later nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestellen en telefonisch kunnen ze me niet verder helpen want de bestelling is nergens terug te vinden.
Ik heb ook exact datzelfde probleem.
Wel betaald, geen bevestiging ontvangen.
Klantenservice niet meer telefonisch te bereiken.
Ik hoop dat er voor ons een oplossing komt.
Same here. Net via de chat besproken en het is even wachten. Een storing bij Tele2. Dus ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden i.c.m. de acties.
Reputatie 7
Badge +4
De chat? Dat moet dan de robot zijn. De klantenservice is gesloten vandaag. Morgen zijn ze weer bereikbaar.
De chat? Dat moet dan de robot zijn. De klantenservice is gesloten vandaag. Morgen zijn ze weer bereikbaar.
Sorry, ik zie dat je member bent. Niet van Tele2. Ik heb net inderdaad contact gehad via de chat met een medewerker.

Even ter info "op zaterdag, zondag en officiële feestdagen van 10:00 tot 18:00 uur zijn chat medewerkers gewoon aanwezig."
Reputatie 7
Badge +4
Ok, netjes! Is dan alweer beter dan vroeger. Alleen jammer dat ze niets voor je konden doen.
Ok, netjes! Is dan alweer beter dan vroeger. Alleen jammer dat ze niets voor je konden doen.

Klopt. De bestelling staat niet in het systeem, terwijl de betaling wel is afgerond.
Reputatie 7
Badge
Wacht even tot na het weekend, dan wordt er weer gewerkt bij Tele2
Hier ook hetzelfde probleem.
Net contact gehad met de klantenservice.
Storing/probleem is bekend.
Advies is 48 uur de tijd geven en dan zou het opgelost moeten zijn. Anders weer contact klantenservice.
Reputatie 3
Badge
Door een systeem-verstoring kunnen wij geplaatste orders op dit moment niet terug vinden in het systeem. We zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk bericht van ons krijgt mbt je geplaatste bestelling.

Met vriendelijke groet,
Petra

Met vriendelijke groet,
Petra

Hebben jullie een korte update?
Reputatie 3
Badge
Op dit moment heeft Tele2 het probleem in onderzoek. We ontvangen graag wat meer informatie over deze orders.

Graag houden we het overzichtelijk en daarom ik wil iedereen die nog geen bevestiging heeft ontvangen van zijn of haar order vragen hiervoor een eigen topic aan te maken zodat we het individueel kunnen oppakken.

@munckie23 kun je mij alvast een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan pak ik het vanaf daar verder voor je op.

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
@munckie23 Ik zie dat je order inmiddels is verwerkt, kun je me dit bevestigen?

Groet Petra
Hoi Petra,

Ik heb inderdaad woensdag 03-07 een bevestiging van mijn bestelling binnengekregen.
Om me aan te melden voor de Huawei Cashback actie (van €100) moet ik me voor eind deze maand registreren. Voor deze registratie heb ik echter nog nodig:

- Het officiële aankoopbewijs, met daarop de daadwerkelijke datum van aanschaf (29-06). Dit document heb ik nog niet ontvangen.
- Een foto van het IMEI nummer op de doos van de telefoon.

Dit betekent, om de cashback te kunnen ontvangen, dat de telefoon daadwerkelijk binnen 3 weken geleverd dient te worden (bij het plaatsen van de online bestelling op 29.06 was de telefoon nog voorradig).
Volgens de huidige levertijden (https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/) zou dit moeten lukken, maar gezien de gang van zaken tot nu toe ben ik hier niet zo zeker van…
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor de bevestiging en geen zorgen, het registreren voor de Huawei Cashback actie voor de Mate 20 Pro kan tot 19 augustus.

Het aankoopbewijs/pakbon ontvang je bij levering, bewaar deze goed dit is tevens je garantiebewijs.

Groet Petra
Hoi Petra,

Bedankt voor de extra informatie over het aankoopbewijs/pakbon. Ik neem aan dat hier de besteldatum van juni op vermeld staat (aankopen vanaf juli kunnen niet meer aan de cashback deelnemen).

In de actievoorwaarde op de site van Huawei staat tevens: "Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 juli 2019";
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/mate20pro-cashback/files/huawei-mate20pro-cashback-actievoorwaarden.pdf

Is de registratie tot 19 augustus nieuwe info die nog bij Huawei geüpdate dient te worden of welke info is juist?

Nogmaals bedankt.
Gr, Eric
Reputatie 3
Badge
Dat is een goede vraag Eric en ik heb hierop helaas geen antwoord voor je. Ik zie inderdaad dat de informatie op de website van Huawei elkaar tegenspreekt.
Wanneer je gaat naar deze link en dan naar " hoe werkt het" dan zie je vermeld staan dat de actieperiode loopt van 3 juni t/m 4 augustus en registreren kan tot 19 augustus.
Klik je vervolgens op "actievoorwaarden" dan zie je inderdaad andere data. Heb je hier vragen over dan kun je het beste contact opnemen met Huawei.

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Naar aanleiding van je vraag over de actieperiode van de Huawei cashback actie heb ik zelf ook even navraag gedaan bij Huawei en zij zeggen hierover het volgende:

" Het zit zo dat u voor de periode van 3 juni tot en met 4 augustus u toestel hoort aan te schaffen. Hier dient u een bewijs van te hebben.
Als u uw toestel voor deze periode heeft aangeschaft dan kunt u tot en met 18 augustus registreren."

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord.

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra