beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 12 February 2022
  • 2 reacties
  • 60 x bekeken

Ik heb een sim only simkaart besteld, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 10 March 2022, 10:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @thuy68

Goed dat je aan de bel trekt hier op het forum! Is alles inmiddels al opgelost en heb jij het simkaartje al in je brievenbus gekregen? Ik hoor het natuurlijk graag van je!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @thuy68

Ik hoop dat je zoals eerder aangegeven je simkaart hebt ontvangen! Ik heb al enige tijd geen reactie meer van je gehad en hoop daarom dat dit allemaal is opgelost.Mocht de Community je nog ergens mee kunnen helpen, kan je altijd een nieuw topic openen!