beantwoord

Geen bevestigings email ontvangen

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 87 x bekeken

Hoi, ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengt en tegelijkertijd nieuwe abonnement aangesloten voor iPhone 12 pro Max in grijs via telefonische gesprek. Abonnement is voor zelfde adres, bankrekening en e-mail maar staat op andere naam. Ik heb wel bevestiging gekregen voor voor verlengen van abonnement maar nog geen bevestiging e-mail van nieuwe abonnement. Is mijn bestelling überhaupt doorgekomen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 13 April 2021, 14:33

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Halllo @Adakilichowska,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd op jouw vraag, dit topic is aan mijn aandacht ontschoten! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw bestelling is afgerond. 

Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Reageer