beantwoord

Geen bevestiging ontvangen.

  • 20 maart 2019
  • 3 reacties
  • 230 x bekeken

Goedenavond,

Ik heb zo’n anderhalf uur geleden een bestelling gedaan van een Samsung Galaxy S10+ en heb ook keurig betaald, echter heb ik nergens een bevestigingsmail ontvangen en ook kan ik in de Tele2-app niet zien dat ik deze bestelling geplaatst heb. Kan iemand mij hier aub mee helpen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 21 maart 2019, 11:08

Hallo Quinton,

Ik vermoed dat er wat vertraging is geweest want volgens onze gegevens is de bevestiging inmiddels verzonden en is je bestelling nu ook terug te zien in je MijnTele2 account. Zie jij dat nu ook?

Groetjes Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Zorg dat je persoonlijk gegevens in je forumprofiel staan ingevuld, zodat een Tele2 moderator je order gegevens er bij kan zoeken.
Reputatie 4
Badge
Hallo Quinton,

Ik vermoed dat er wat vertraging is geweest want volgens onze gegevens is de bevestiging inmiddels verzonden en is je bestelling nu ook terug te zien in je MijnTele2 account. Zie jij dat nu ook?

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Helaas heb ik geen antwoord meer van je ontvangen, ik ga het topic daarom nu sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra