beantwoord

Geen bevestiging email ontvangen

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hi, ik heb vandaag een een nieuwe bestelling gedaan in de winkel, maar heb nog geen bevestigingsmail gekregen. Wel heb ik de sms van OPD binnen. Maar ik kan nu niet verder, en dus ook niet mijn bestelling inzien en/of dingen wijzigen, omdat ik mijn order nummer niet weet.

Wanneer komt de mail?

Thanks 🙂

icon Beste antwoord door Estherunlimited 3 april 2018, 20:31

Hallo Lien

De mail komt meestal meteen. Heb je ook l in je spam map gekeken?
Als je je klantnummer in je forumaccount ingevuld hebt
kunnen medewerkers van Tele2 sneller je gegevens erbij pakken.
Anders even de klantenservice bellen morgen Tel.020-754 4444

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge
Hallo Lien

De mail komt meestal meteen. Heb je ook l in je spam map gekeken?
Als je je klantnummer in je forumaccount ingevuld hebt
kunnen medewerkers van Tele2 sneller je gegevens erbij pakken.
Anders even de klantenservice bellen morgen Tel.020-754 4444
Ik heb geen klant nummer? Ik heb een abbo met nieuwe telefoon in de winkel besteld. Niks meegekregen? Hoe kom ik aan mijn klant nummer?

Thanks 🙂
Reputatie 7
Badge
LienB90 schreef:

Ik heb geen klant nummer? Ik heb een abbo met nieuwe telefoon in de winkel besteld. Niks meegekregen? Hoe kom ik aan mijn klant nummer?

Oh ok dan wacht even af tot morgen.....
Zo vlak na de Paasdagen is het drukker natuurlijk met verwerking van bestellingen ....
Als de winkel bij je in de buurt is, zou je daar nog eens kunnen navragen. Kunnen zij eventueel even contact opnemen met Tele2
De winkel is best ver reizen voor mij. Wanneer gaat de klantenservice open? Wr staat 09:00-21:00, maar gisteren om 20:00 was er een automatisch bandje, zeggende dat zij gesloten zijn. Erg vervelend dit, want ik kan nu niet mijn adres aanpassen, waardoor mijn telefoon op een adres zal worden geleverd, waar ik niet ben. Met als resultaat, geen telefoon 😕
Reputatie 5
Badge
Hi LienB90!

Ik zie dat de order op dit moment ''in progress'' is, volgens mijn informatie heb je de mail ter bevestiging inmiddels ontvangen.

Kun je dit bevestigen?
Hi Jeroen, ja klopt. Heb net even gebeld en alles is inmiddels geregeld. Super bedankt anyway 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen