beantwoord

Geen bevestiging aanvraag Sim Only

  • 16 september 2015
  • 1 reactie
  • 103 x bekeken

Gisteren twee maal een aanvraag via de website gedaan voor een Sim Only abonnement, maar tot op heden nog geen bevestiging via de mail ontvangen. Als ik via internet iets bestel verwacht ik op zijn minst een bevestiging dat de bestelling ook geplaatst is. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door ItsNaud 16 september 2015, 16:54

Goedemiddag Leon,

Op dit moment is er een storing in het ordersysteem. Waarschijnlijk is jouw bestelling niet doorgekomen waardoor je dus ook geen bevestiging gekregen hebt. Meer info is op de volgende pagina te vinden:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/storing-ordersysteem-mobiel-46903

Fijne avond.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag Leon,

Op dit moment is er een storing in het ordersysteem. Waarschijnlijk is jouw bestelling niet doorgekomen waardoor je dus ook geen bevestiging gekregen hebt. Meer info is op de volgende pagina te vinden:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/storing-ordersysteem-mobiel-46903

Fijne avond.