beantwoord

Geen bereik s10 regio Arnhem

• 18 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 56 x bekeken

Mijn dochter en ik zitten beiden bij Tele2. Zij met een iPhone XS max, ik met een Samsung S10. Op vakantie in regio Arnhem had zij op de camping volledig bereik. Ik kreeg nog geen Whatsapp berichtje binnen omdat ik geen bereik had. Kon niet bellen, internetten enz. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door eric 18 oktober 2020, 17:34

Is 1 van jullie toevallig al overgezet naar het nieuwe netwerk, of heeft de een NA 6 mei dit jaar het abonnement afgesloten? Dan kan er een verschil zijn. Oude Tele2 sims kunnen nog op de paar zendmasten die aanstaan van Tele2 en kunnen roamen op het T-Mobile netwerk. Als je bent overgezet of een recent nieuw abonnement hebt dan maak je alleen gebruik van het t-mobile netwerk.

Dat netwerk wordt wel verder uitgebreid met de zenders/frequenties van Tele2. Eind van het jaar moet dat zijn afgerond.

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is 1 van jullie toevallig al overgezet naar het nieuwe netwerk, of heeft de een NA 6 mei dit jaar het abonnement afgesloten? Dan kan er een verschil zijn. Oude Tele2 sims kunnen nog op de paar zendmasten die aanstaan van Tele2 en kunnen roamen op het T-Mobile netwerk. Als je bent overgezet of een recent nieuw abonnement hebt dan maak je alleen gebruik van het t-mobile netwerk.

Dat netwerk wordt wel verder uitgebreid met de zenders/frequenties van Tele2. Eind van het jaar moet dat zijn afgerond.

Dank voor het bericht. Naar nee...beide abonnementen zijn ouder. Wel is het zo dat mijn dochter al gebruik kan maken van de nieuwe tele 2 app

Reputatie 7
Badge +4

Dan is zij dus overgezet en daar is dus een verschil. Voor het einde van het jaar is iedereen overgezet.

Ok.. thanks

Reageer