beantwoord

Geen bereik nadat bundel verbruikt is

• 10 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 85 x bekeken

Beste,

Mijn 8 GB bundel is helaas erdoorheen deze maand.
Normaal heb ik dan langzamer internet en kan ik alleen nog whatsappen en met moeite een snapchat sturen.
Echter kan ik nu helemaal niks meer en ben ik afhankelijk van Wifi.
u snapt zeer zeker ook dat dit voor iemand in de huidige maatschappij geen manier van leven is......
Oke misschien overdreven maar waardoor zal dit mogelijk kunnen zijn ?
Heb zelf al allerhande stappen ondernomen maar niks leidt tot succes.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen

Met vriendelijke groet,

Wesley Verbeek
icon

Beste antwoord door eric 10 oktober 2017, 11:57

Abonnementen vanaf november 2015 kennen een STOP nadat je de bundel hebt opgemaakt. Daarna kun je bundels bijbestellen als je de rest van de maand nog meer internet nodig hebt.
Gedurende de maand kun je in de app volgen hoe je verbruik verloopt. Bij 80% en 100% krijg je ook een smsje met de status van je bundel. Zo kun je voorkomen dat je te kort komt die maand.
Maar als je echt data nodig hebt lijkt "UNLIMITED" data/spraak voor jouw een beter abonnement dan 8 Gb.
De prijs is 25 euro per maand. Je kunt de meerprijs voor jou zien in mijn.tele2.nl, daar kun je het ook direct aanpassen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

De nieuwere abonnementen hebben dit niet meer. Heb je onlangs je abonnement verlengd / gewijzigd? Zo ja, dan heb je een abonnement dat stopt als je bundel op is. Je kan een extra bundel aanvragen. of als dit vaker nodig is een groter abonnement nemen.
Hallo WhTurner,

Ik heb al bijna een half jaar al een nieuw abonnement. Mijn oude moest ik zelfs nog bijbetalen maar dit is gelukkig niet meer zo. Zoals ik reeds vermeld had heb ik normaal langzamer internet als de bundel op is. Hier ligt het dus helaas niet aan
Reputatie 7
Badge +4
Abonnementen vanaf november 2015 kennen een STOP nadat je de bundel hebt opgemaakt. Daarna kun je bundels bijbestellen als je de rest van de maand nog meer internet nodig hebt.
Gedurende de maand kun je in de app volgen hoe je verbruik verloopt. Bij 80% en 100% krijg je ook een smsje met de status van je bundel. Zo kun je voorkomen dat je te kort komt die maand.
Maar als je echt data nodig hebt lijkt "UNLIMITED" data/spraak voor jouw een beter abonnement dan 8 Gb.
De prijs is 25 euro per maand. Je kunt de meerprijs voor jou zien in mijn.tele2.nl, daar kun je het ook direct aanpassen.
Reputatie 4
Badge +3
En anders kun je natuurlijk altijd bundels bijkopen.

Dit kan ook via de app of via MijnTele2