beantwoord

Geen bereik na overzetten nieuw netwerk

  • 17 January 2021
  • 4 reacties
  • 155 x bekeken

Ik heb sinds twee dagen geen verbinding meer met het netwerk, geen data en ook geen ontvangst op mijn mobiel

icon

Beste antwoord door eric 17 January 2021, 13:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dan ben je waarschijnlijk gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk. Als die update niet vanaf afstand door jouw simkaart wordt geaccepteerd dan is het nodig dat je een nieuwe simkaart aanvraagt bij de klantenservice. Morgen zijn ze weer telefonisch bereikbaar, maar je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken.

Of je vraagt hier alvast een nieuwe simkaart aan.

 

Allereerst dank voor de reactie. Een nieuwe simkaart aanvragen kost geld, als dit zo is, moet ik dan zelf voor die kosten van een nieuwe sim gaan betalen?

Reputatie 7
Badge +12

Een nieuwe simkaart aanvragen kost geen geld. Of kom je dat nu ergens in het bestelproces tegen?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @honeybun14,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!