beantwoord

Geen bereik in duitland

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 495 x bekeken

Goedemorgen,

Gistermiddag laat in duitsland aangekomen en helaas geen bereik. Toen ik de klantenservice wou bellen waren ze helaas al gesloten. Ik heb nu van alles geprobeerd.

Roaming aan uit

Telefoon aan uit

Handmatig een netwerkoperator kiezen en elke keer de melding krijgen dat ik geen verbinding kan maken.

0 voor je simcode alleen dat werkt niet

Ik kan dus helemaal geen verbinding maken hier. Terwijl ik hier nooit problemen mee heb gehad in het verleden. Misschien dat het aan het toestel ligt wat ik nu een jaar heb? One plus 7t pro

 

Extra info zit al jaren bij tele 2 en dus ook geen nieuw abonnement

 

Dit ook allemaal doorlopen

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 July 2021, 10:42

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Bij andere mensen met gelijkwaardige klachten bleek soms dat er  (onverwacht) een blokkade op buitenland roaming zat, dus dat zou ook nog het probleem kunnen zijn. 

Je kunt nu op zondag gedurende bepaalde uren via de chatbot nog een medewerker te spreken krijgen, vraag in de chat of je een medewerker kunt spreken:

 https://www.tele2.nl/klantenservice#contact .

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Niick_v,

Welkom op de Community! Ik heb meteen met je mee gekeken en ik zie dat je hoge kosten hebt gemaakt door te bellen met servicenummers. Hierdoor is een tijdelijke blokkade geplaatst voor het gebruik van jouw abonnement. Deze blokkade kan ik er voor je afhalen maar daarvoor dien je wel een aanbetaling te doen. Als je inlogt op MijnTele2 kan je de kosten checken!

Stuur mij gerust een privebericht als je de betaling hebt gedaan of vragen hebt over de kosten en de betaling ervan. Ik sta voor je klaar!

Reageer