beantwoord

Geen bereik in de Verenigde Staten

• 25 juli 2019
  • 14 reacties
  • 236 x bekeken

Ik ben zojuist in de Verenigde Staten aangekomen en het viel me op dat ik helemaal geen bereik heb. Ik heb een databundel voor de VS gekocht, data en roaming staan aan, ik heb m'n telefoon meerdere keren opnieuw opgestart en ik heb nog steeds geen bereik. Ik heb een Huawei P9 Lite, misschien ligt het daar aan?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 25 juli 2019, 14:01

@Abtin Ik heb begrepen dat je ook contact hebt gehad met een collega via de chat en dat jullie alles hebben doorgenomen. Jammer genoeg kunnen we het niet voor je oplossen.
Desondanks sluit ik me aan bij Cypher en wens je een fijn verblijf in The States.

Ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

Fijne dag, groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik ga er even van uit dat je niet een nieuwe klant bent met een nieuw nummer. Want dan kun je totdat 2 facturen zijn betaald niet van roaming gebruik maken. Alle andere tips staan hier: roaming
Ik ben al enkele maanden klant dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb al zo'n 5 facturen betaald en ik heb nummerbehoud.
Reputatie 4
Badge
Hi Abtin, heb je de tips van Eric al gevolgd?

Groet Petra
Jazeker, en ik heb nog steeds geen service.
Reputatie 4
Badge
Wil je dit eens proberen: Ga naar de app "Tele2 Menu" en vervolgens naar SIM menu - selecteer SIM - handmatige SIM selectie en klik dan "in het buitenland" aan. Daarna je toestel even helemaal opnieuw opstarten.
Al geprobeerd, hielp niet helaas.
Reputatie 7
Badge +4
Kun je wel bellen/sms gebruiken? EN indien niet, zie je wel netwerken als je "handmatig netwerk selecteren" kiest onder instellingen/mobiel netwerk ?
Ik heb geen bellen of sms'en in mijn pakket, heb ook niet geprobeerd om gebeld te worden. En nee, ik zie geen netwerken.
Reputatie 7
Badge +5
Zet eens een 1 voor je pincode van je simkaart als je je Smartphone opstart, is je pincode bv 3333 dan vul je 13333 in om te kijken wat dat doet.
Geprobeerd, het deed niks.
Reputatie 7
Badge +5
Er was ook een kleine kans dat het zou werken, maar je opmerking over Huawei en Amerika kun je uitsluiten door een Amerikaanse prepaid simkaart in je Huawei te stoppen om te kijken of hij dan ook geen verbinding maakt/geen netwerken ziet.
Werkt het dan wel dan heb je je Huawei Smartphone iig uit kunnen sluiten.
Oké het ligt inderdaad aan het feit dat het een Huawei is. Heb niet echt een andere optie dan een nieuwe telefoon kopen. Bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +5
Geen dank, wel erg rot voor je.
Extra kosten vanwege een embargo, maar goed toch fijne vakantie toegewenst.
Reputatie 4
Badge
@Abtin Ik heb begrepen dat je ook contact hebt gehad met een collega via de chat en dat jullie alles hebben doorgenomen. Jammer genoeg kunnen we het niet voor je oplossen.
Desondanks sluit ik me aan bij Cypher en wens je een fijn verblijf in The States.

Ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

Fijne dag, groet Petra